ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η συνολική αξία μόνο από τις αγορές και τις πωλήσεις των 348 πλοίων ανέρχεται σε 7.641,9 εκατ. δολαρίων.
Αναλυτικότερα, οι Έλληνες εφοπλιστές για τα 188 πλοία που αγόρασαν πλήρωσαν 4.034 δισ. δολάρια και πρόσθεσαν στον στόλο τους 89 φορτηγά πλοία, 93 δεξαμενόπλοια, 3 πλοία μεταφοράς κοντέινερ και 2 υγραεριοφόρα.
Επίσης, για τα 160 πλοία που πούλησαν εισέπραξαν 3.607,9 δισ. δολάρια. Πούλησαν 75 φορτηγά, 57 δεξαμενόπλοια, 18 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 6 υγραεριοφόρα.
Για να γίνει πιο κατανοητή η δυναμική των Ελλήνων εφοπλιστών αρκεί να αναφέρουμε ότι κάθε ημέρα αγοράζουν ή πωλούν 1,5 πλοίο και πληρώνουν ή εισπράττουν 31,5 εκατ. δολάρια!
Συνολικά στο οκτάμηνο άλλαξαν χέρια 1.286 πλοία. Όσον αφορά τις αγορές πλοίων, μετά τους Έλληνες εφοπλιστές, ακολουθούν:
Η Κίνα με 150 πλοία.
Η Τουρκία με 44 πλοία.
Η Ελβετία με 44 πλοία.
Η Σιγκαπούρη με 41 πλοία.
Η Γερμανία με 30 πλοία.
Η Ολλανδία με 27 πλοία.
Η Μέσα Ανατολή με 26 πλοία
Η Ιταλία με 15 πλοία.
Η Νορβηγία με 14 πλοία.
Διάφορες χώρες 707 πλοία.
Εξάλλου, στις πωλήσεις πλοίων, δεύτερη έρχεται η Ιαπωνία με 114 πλοία, η Κίνα με 108, η Σιγκαπούρη με 86, η Γερμανία με 66 και η Νορβηγία με 60.
Στις διαλύσεις πλοίων πρώτοι είναι οι Έλληνες εφοπλιστές με 16 πλοία και ακολουθούν οι Ιάπωνες με 13 πλοία, οι ΗΠΑ με 12, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με 11 πλοία, ενώ από διάφορες χώρες διαλύθηκαν 276 πλοία. Συνολικά στο οκτάμηνο διαλύθηκαν 340 πλοία.
Στα διαλυτήρια του Μπαγκλαντές διαλύθηκαν 78 πλοία, στην Ινδία 69 πλοία, την Τουρκία 42 πλοία και στο Πακιστάν 29 πλοία και σε διάφορες χώρες 122 πλοία. Συνολικά διαλύθηκαν 34ο πλοία.
Διαβάστε επίσης