Την προηγούμενη εβδομάδα, οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν ένα πλοίο, αλλά πούλησαν τέσσερα πλοία.

Από την αρχή του έτους έως την 27η Νοεμβρίου οι “Γκρικς” αγόρασαν 235 πλοία και πλήρωσαν 5.201,5 δισ. δολάρια και πούλησαν 210 πλοία και εισέπραξαν 4.695,5 δισ. δολάρια.

Ο συνολικός τζίρος ανέρχεται σε 9.897 δισ. δολάρια, ενώ από τις 1.721 αγοραπωλησίες που έγιναν παγκοσμίως, ο τζίρος διαμορφώθηκε στα 37.646 δισ. δολάρια.

Υπενθυμίζεται ότι στις 20 Νοεμβρίου, οι Έλληνες εφοπλιστές είχαν αγοράσει συνολικά 234 πλοία “από δεύτερο χέρι” και πλήρωσαν το ποσό των 5.175,3 δισ. δολαρίων. Ταυτόχρονα είχαν πουλήσει 206 πλοία και εισέπραξαν 4.646,6 δισ. δολάρια.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυτιλιακού οίκου Allied Shipping Research οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν 120 φορτηγά πλοία, 120 δεξαμενόπλοια, 3 πλοία μεταφοράς κοντέινερ και 3 πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.

Την ίδια περίοδο πούλησαν 97 φορτηγά πλοία, 82 δεξαμενόπλοια, 18 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 8 πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.

Από την αρχή του έτους ο ελληνόκτητος στόλος αυξήθηκε κατά 33 πλοία. Ειδικότερα ο στόλος αυξήθηκε κατά 23 φορτηγά πλοία, κατά 25 δεξαμενόπλοια, αλλά μειώθηκε κατά 15 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και κατά 5 πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.

Δεύτεροι σε αγορές έρχονται οι Κινέζοι με 184 πλοία, οι Τούρκοι με 66 πλοία, οι εφοπλιστές από τη Μέση Ανατολή με 49 πλοία και οι Ελβετοί με 48 πλοία.

Στις πωλήσεις, δεύτεροι είναι οι Ιάπωνες με 151 πλοία και τρίτοι οι Κινέζοι με 131.

Διαβάστε επίσης:

Η United Maritime ανακοινώνει ειδικό μέρισμα 1 δολάρια ανά μετοχή

Δημήτρης Φαφαλιός (Intercargo): Είμαστε μπροστά σε 3 προκλήσεις: Ουκρανία, Covid, εκπομπές αερίων των πλοίων