ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Στο ίδιο χρονικό διάστημα πώλησαν 32 πλοία και εισέπραξαν 695,2 εκατ. δολάρια.
Οι Κινέζοι αγόρασαν την ίδια περίοδο 30 πλοία, 21 εφοπλιστές από τη Σιγκαπούρη, 13 οι Ελβετοί, 10 από το Κατάρ, 8 οι Ρώσοι και 8 οι Τούρκοι.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipping Research, οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν 22 φορτηγά πλοία, 26 δεξαμενόπλοια, 1 πλοίο μεταφοράς κοντέινερ και ένα πλοίο Gas.
Επίσης, πώλησαν 12 φορτηγά πλοία, 13 δεξαμενόπλοια, 3 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 3 πλοία Gas.
Συνολικά, παγκοσμίως, αγοράσθηκαν 355 πλοία και επενδύθηκαν 6.902,9 δισ. δολάρια.
Τέλος, 104 πλοία οδηγήθηκαν στα Διαλυτήρια, από τα οποία τα 25 στο Μπαγκλαντές, 20 στην Ινδία, 12 στην Τουρκία και 11 στο Πακιστάν.
Διαβάστε επίσης:
Άλλα 2 πλοία για την Imperial Petroleum του Χάρη Βαφειά – Μεγάλες διακυμάνσεις της μετοχής
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Λαζαράκου στο 1ο Cyber Security Forum: “Ο κανονισμός DORA αναπτυξιακό εργαλείο για τις επιχειρήσεις”
- Λιανεμπόριο: Οριακή αύξηση κατά 0,8% στον τζίρο το γ΄ τρίμηνο
- Ισπανία: Αύξηση του έκτακτου φόρου στα υπερκέρδη των τραπεζών
- Υπουργείο Εργασίας: Απόφαση παράτασης της αρμοδιότητας του ΝΑΤ σε θέματα παροχών συντάξεων και εφάπαξ ναυτικών