ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι Έλληνες εφοπλιστές από την αρχή του έτους έως τις 6 Νοεμβρίου είναι πρώτοι στον κόσμο στις αγορές, αλλά και στις πωλήσεις πλοίων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε ο οίκος Allied, οι “Γκρικς” αγόρασαν 223 πλοία και πλήρωσαν 4.859,6 δισ. δολάρια και πούλησαν 200 πλοία και εισέπραξαν 4.538,5 δισ. δολάρια.
Με άλλα λόγια το συνολικό ποσό που κατέβαλαν στους πωλητές και εισέπραξαν από τους αγοραστές ανέρχεται στα 9. 398,1 δισ. δολάρια.
Αναλυτικότερα, οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν 111 φορτηγά πλοία, 104 δεξαμενόπλοια, 3 μεταφοράς κοντέινερ και 3 πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.
Στην ίδια περίοδο πούλησαν 93 φορτηγά πλοία, 76 δεξαμενόπλοια, 15 πλοία κοντέινερ και 5 πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.
Μετά τις αγοραπωλησίες, ο ελληνόκτητος στόλος αυξήθηκε κατά 23 πλοία. Αυξήθηκε κατά 18 φορτηγά πλοία, κατά 28 δεξαμενόπλοια, αλλά μειώθηκε κατά 15 πλοία μεταφοράς κοντέινερ και κατά 5 πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.
Σε όλο τον κόσμο άλλαξαν χέρια 1.637 πλοία και η αξία τους ήταν 35.900,3 δισ.δολάρια.
Στις αγορές πλοίων δεύτεροι έρχονται οι Κινέζοι με 183 πλοία και ακολουθούν οι Τούρκοι με 58 πλοία, οι εφοπλιστές από τη Μέση Ανατολή με 48 πλοία, οι Ελβετοί με 48 πλοία, οι Σιγκαπουριανοί με 44 πλοία, οι Γερμανοί με 32 πλοία, οι Ολλανδοί με 31 πλοία.
Στις πωλήσεις δεύτεροι είναι οι Ιάπωνες με 139 πλοία και ακολουθούν οι Κινέζοι με 124 πλοία, οι Σιγκαπουριανοί με 106 πλοία και οι Γερμανοί με 82 πλοία.
Τέλος, οδηγήθηκαν στα Διαλυτήρια 521 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 13.917.000 dwt.
Διαβάστε επίσης