ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Η ρευστότητα των Ελλήνων εφοπλιστών εκτοξεύτηκε στα ύψη κατά το τελευταίο δωδεκάμηνο οι οποίοι κατοχύρωσαν τεράστια κέρδη από τις υπεραξίες των ποντοπόρων πλοίων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied κατά το τελευταίο 12μηνο, οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν 205 πλοία, έναντι 148 των Κινέζων, 109 των Τούρκων, 84 των Αράβων και 54 των Ελβετών.
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες αγόρασαν 112 φορτηγά πλοία, 75 δεξαμενόπλοια, 3 πλοία μεταφοράς κοντέινερ και 3 πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.
Στο ίδιο δωδεκάμηνο πούλησαν 288 πλοία και ειδικότερα, 100 φορτηγά, 161 δεξαμενόπλοια, 9 πλοία μεταφοράς κοντέινερ και 15 μεταφοράς φυσικού αερίου.
Αναλυτές της ναυτιλίας υποστηρίζουν ότι από τις πωλήσεις των πλοίων οι Έλληνες εφοπλιστές αποκόμισαν υπεραξίες, δεδομένου ότι πλοία που τα είχαν αγοράσει φθηνά τα πούλησαν σε υψηλές τιμές.
Επίσης, τονίζουν ότι υπάρχει και ένας αριθμός δεξαμενοπλοίων που πουλήθηκε σε συνεργαζόμενες εταιρείες προκειμένου να υπερκεράσουν τα εμπόδια που τέθηκαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση για τη μεταφορά Ρωσικού πετρελαίου.
Διαβάστε επίσης:
Hapag-Lloyd: Αύξησε κατά 3% τους ναύλους που διαμορφώθηκε στα 1.324 δολάρια
Οι Μινωϊκές Γραμμές παρέχει εκπτώσεις στους μαθητές που έδωσαν πανελλαδικές εξετάσεις
Kongsberg Digital: Πώς να χαράξετε μια επιτυχημένη ψηφιακή στρατηγική στη ναυτιλία
──────────────────
Εκλογές 2023
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μελόνι: Τα σημεία εκκίνησής μας είναι διαφορετικά, πρέπει να συναντηθούμε στα μισά του δρόμου
- ΔΕΗ: Γιατί οι αναλυτές την τοποθετούν στις κορυφαίες επιλογές τους το 2025
- FT: Γιατί το Κατάρ απειλεί να σταματήσει τις πωλήσεις φυσικού αερίου στην Ευρώπη
- FT-Σύμβουλοι Τραμπ: Αποχώρηση από τον ΠΟΥ «από την πρώτη μέρα»