ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Αυτό σημαίνει ότι συνολικά 236 πλοία άλλαξαν χέρια και ο τζίρος αυτών των αγοραπωλησιών διαμορφώθηκε στα 5.491,1 δισ. δολάρια.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied από την 1 Ιανουαρίου έως τις 5 Ιουνίου πωλήθηκαν και αγοράστηκαν 869 πλοία με ένα τζίρο 18. 251,2 δισ. δολάρια.
Οι Έλληνες σε αυτό το πεντάμηνο ήταν πρώτοι στις αγορές και πρώτοι στις πωλήσεις. Αναλυτικότερα, αγόρασαν 130 πλοία και πούλησαν 95.
Αγόρασαν 72 φορτηγά πλοία, 52 δεξαμενόπλοια, 3 μεταφοράς κοντέινερ και 2 μεταφοράς αερίου. Για αυτά τα πλοία πλήρωσαν 2.631,3 δισ. δολάρια.
Ταυτόχρονα πώλησαν 95 πλοία, από τα οποία τα 49 ήταν φορτηγά, τα 28 δεξαμενόπλοια, τα 10 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 4 μεταφοράς αερίου. Συνολικά εισέπραξαν 2.101,6 δισ. δολάρια.
Επίσης διέλυσαν και 11 πλοία και εισέπραξαν 767 εκατ. δολάρια.
Στους αγοραστές, οι Κινέζοι ακολουθούν τους Έλληνες στη δεύτερη θέση με 99 πλοία, οι εφοπλιστές από τη Σιγκαπούρη με 34 πλοία, οι Γερμανοί με 28 πλοία, οι Ελβετοί με 25 πλοία και οι Τούρκοι με 15.
Τέλος, στα Διαλυτήρια πήγαν 265 πλοία. Ειδικότερα 59 πλοία οδηγήθηκαν στα Διαλυτήρια των Ινδιών, 54 στο Μπαγκλαντές, 30 στην Τουρκία, 27 στο Πακιστάν και 95 σε διάφορες άλλες χώρες.
Διαβάστε επίσης
67 Έλληνες εφοπλιστές που έχουν απο 20 πλοία και άνω, διαθέτουν αθροιστικά 3.464 πλοία με χωρητικότητα 316,3 εκατ. dwt!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα