ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Δυστυχώς, μετά την αρχική αναθεώρηση, οι τελευταίες οδηγίες του CDC δεν ταιριάζουν με τις πραγματικές συνθήκες δημόσιας υγείας στα κρουαζιερόπλοια και είναι περιττές υπό το φως των τάσεων που απομακρύνονται από τα ολοένα και πιο περιοριστικά μέτρα», σχολίασε με ανακοίνωση της η CLIA.
Στη συνέχεια επισημαίνει: «Είμαστε μπερδεμένοι από την επιβολή ακόμη πιο περίπλοκων και αδικαιολόγητων μέτρων από το CDC που αγνοούν τα επιστημονικά στοιχεία, καθώς τα πρωτόκολλα του κλάδου έχουν προσφέρει μεγαλύτερο επίπεδο μετριασμού του COVID από οποιονδήποτε άλλο κλάδο. Οι αποφάσεις του CDC είναι αντιπαραγωγικές για τους καταναλωτές και δημιουργούν σύγχυση στην αγορά».
Διαβάστε επίσης:
Κρουαζιέρα: Θετικές οι προοπτικές για το 2022 – 750 δολάρια η δαπάνη κάθε τουρίστα
Άρθρο παρέμβαση: Χάθηκε η μάχη της Αδριατικής, δεν υπάρχει ελληνική σημαία σε κρουαζιερόπλοιο, ούτε ελληνικό πλοίο να συνδέσει τα νησιά με τις τουρκικές ακτές!
Μπιάγκης: Αξιοποίηση υπαρχουσών λιμενικών υποδομών και δημιουργία νέων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Hilton: Επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των resorts της με νέα ξενοδοχεία σε κορυφαίους προορισμούς της Μεσογείου
- Χρυσοχοΐδης: Δίνουμε μάχη καθημερινά για τα ζητήματα της κοινωνικής αστυνόμευσης
- Goldman Sachs: Περιθώριο ανόδου 5% ως τις 1.475 μονάδες το Χρηματιστήριο
- Χρηματιστήριο: Ισπανική υποχώρηση στις ελληνικές τράπεζες