ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η CMA CGM αυτή τη στιγμή διαθέτει 32 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που κινούνται με LNG.
Η CMA CGM ήταν η πρώτη εταιρεία που επένδυσε στην ενέργεια LNG. Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της εταιρείας μέχρι το 2026, ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί σε 77 πλοία.
Αναλυτικότερα, αφού παρήγγειλε 12 πλοία με μεθανόλη 13.000 TEU στη Νότια Κορέα, η CMA CGM, η οποία είναι η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, προσέγγισε την Jiangnan Shipbuilding Group για να παραγγείλει 6 ακόμη πλοία εμπορευματοκιβωτίων που κινούνται με μεθανόλη.
Με αυτά τα τελευταία συμβόλαια, η CMA CGM έγινε η εταιρεία με το μεγαλύτερο βιβλίο παραγγελιών στην κατηγορία αυτή στον κόσμο.
Η CMA CGM θα επενδύσει 1,05 δισεκατομμύρια δολάρια για να παραγγείλει έξι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων δύο καυσίμων χωρητικότητας 16.000 TEU, σύμφωνα με αναφορές αναλυτών.
Τα νέα πλοία θα πρέπει να παραδοθούν μεταξύ 2025 και 2026. Για το εργοστάσιο ναυπηγικής βιομηχανίας Jiangnan, αυτό είναι το ντεμπούτο στην αγορά που κινείται με μεθανόλη.
Θα είναι επίσης το δεύτερο ναυπηγείο στην Κίνα που θα κατασκευάζει πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που κινούνται με μεθανόλη μετά το DSIC .
Διαβάστε επίσης:
Lidl: Συνεχίζει να επενδύει σε πλοία και σε τακτικές γραμμές για να μεταφέρει τα εμπορεύματα της
Latsco (Πάρης Κασιδόκωστας – Λάτσης): Παρήγγειλε άλλα δύο πλοία αξίας 195 εκατ. δολαρίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Υπουργείο Ανάπτυξης: Πρόστιμα ύψους 5,5 εκατ. ευρώ σε οκτώ πολυεθνικές – Ποιες είναι
- ΙΤΕΠ: «Υψηλή» και «άνιση» φορολογία στα Ξενοδοχεία – Το 19% του κόστους παραγωγής αντιστοιχεί σε φόρους
- Δημοσκόπηση GPO: Η ΝΔ διατηρεί προβάδισμα ασφαλείας από το ΠΑΣΟΚ – Τρίτο κόμμα το ΚΚΕ – Οκτακομματική Βουλή
- Ελληνικό Δημοσιονομικό Συμβούλιο: Θετικές προοπτικές για την οικονομία το 2025 – Σημαντικές εξωτερικές προκλήσεις