ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Celestyal λανσάρει τη νέα της ιστοσελίδα, η οποία αντικατοπτρίζει τη φετινή ανανεωμένη εταιρική της ταυτότητα, στο πλαίσιο της ενίσχυσης της ψηφιακής της παρουσίας.
Η νέα πλατφόρμα προσφέρει πρωτοποριακές λειτουργίες, σχεδιασμένες για να αναβαθμίσουν την εμπειρία των χρηστών και να απλοποιήσουν τη διαδικασία των κρατήσεων. Στο επίκεντρο, βρίσκονται ένα λειτουργικό σύστημα κρατήσεων και οι εξατομικευμένες εμπειρίες χρηστών, οι οποίες βελτιώνουν την πλοήγηση στον ιστότοπο και επιτρέπουν στους χρήστες να εξερευνήσουν πιο αποτελεσματικά τους προορισμούς που τους ενδιαφέρουν. Μια δυναμική, νέα αρχική σελίδα καθοδηγεί τους χρήστες μέσω του «Celestyal destination hub», οδηγώντας σε λεπτομερή δρομολόγια και δημιουργώντας μια πιο ομαλή και ευχάριστη εμπειρία κράτησης.
Ένα βελτιωμένο εργαλείο αναζήτησης κρουαζιέρων θα παρέχει εξατομικευμένα αποτελέσματα, με βάση τις προτιμήσεις των χρηστών, ενώ η νέα λειτουργία CelestyalPay, βασισμένη σε τεχνητή νοημοσύνη, επιτρέπει τον προγραμματισμό προαγορασμένων επιλογών ειδικών γευμάτων και ποτών, προσφέροντας επιπλέον bonus ποσά από την εταιρεία.
Η ιστοσελίδα περιλαμβάνει επίσης εμπλουτισμένο περιεχόμενο για τους προορισμούς, σχεδιασμένο να εμπνέει και να ενημερώνει τους χρήστες σε κάθε βήμα του ταξιδιού τους. Με την mobile-first σχεδίαση, εξασφαλίζεται πλήρως βελτιστοποιημένη εμπειρία σε όλες τις συσκευές.
Ο Tim Locke, Διευθυντής eCommerce της Celestyal, δήλωσε: «Ο νέος σχεδιασμός της ιστοσελίδας, επικεντρωμένος στο χρήστη, αποπνέει μια φρέσκια και σύγχρονη αισθητική που αντικατοπτρίζει την εταιρική μας ταυτότητα. Προάγει την αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες, βελτιώνει την πλοήγηση και προσφέρει μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία, ενισχύοντας την ικανοποίηση των χρηστών και καθιστώντας τη διαδικασία πιο απλή και ευχάριστη για όλους.»
Ο Lee Haslett, Εμπορικός Διευθυντής της Celestyal, δήλωσε: «Ως μια εταιρεία που τολμά να καινοτομεί, η νέα μας ιστοσελίδα σηματοδοτεί το επόμενο κεφάλαιο στη στρατηγική μας για τον ψηφιακό τομέα. Προσφέρει μια ευχάριστη εμπειρία που είναι γεμάτη από αφηγήσεις, επιτρέποντας στους επισκέπτες μας να ζουν την εμπειρία των κρουαζιέρων μας από την πρώτη κιόλας στιγμή.»
Διαβάστε επίσης:
Χρηματιστήριο: Πώς η ΔΕΗ έκανε come back, ράλι προσδοκιών στον Μυτιληναίο