Στην τελευταία συνεδρίαση η μετοχή της εταιρείας του Χάρη Βαφειά C3is Inc διαμορφώθηκε στα 0,48 δολάρια και η κεφαλαιοποίηση της ανήλθε στα 36,5 εκατ. δολάρια και ετοιμάζεται για reverse split, μετά τις προειδοποιήσεις της διοίκησης του Nasdaq ότι η μετοχή διαπραγματεύεται για μακρόν χρόνο κάτω από το 1 δολάριο.

Υπενθυμίζεται ότι η συνολική χωρητικότητα του στόλου της εταιρείας ανέρχεται σε σε 179.800 dwt.

Τα δύο πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου είναι επί του παρόντος σε βραχυπρόθεσμες ναυλώσεις με σταθερές ταμειακές ροές, ενώ το δεξαμενόπλοιo Aframax δραστηριοποιείται στην αγορά spot όπου οι τιμές ναύλωσης ταξιδιών για δεξαμενόπλοια Aframax υπερβαίνουν τα 40.000 δολάρια την ημέρα.

Η λειτουργική αξιοποίηση του στόλου είναι στο 91,6% για το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023, καθώς τα πλοία μας βρίσκονταν κυρίως σε χρονοναύλωση.

Τα έσοδα από τις ναυλώσεις ανήλθαν σε 28,7 εκατομμύρια δολάρια για τους δώδεκα μήνες που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου 2023, που αντιστοιχούν σε ημερήσιο TCE ύψους 23.453 δολαρίων.

Η εταιρεία δημιούργησε καθαρά έσοδα 9,3 εκατομμυρίων δολαρίων για το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023 και καθαρό εισόδημα 5,6 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023.

Υπήρξε αύξηση 7% στο Καθαρό Εισόδημα που διαμορφώθηκε σε 5,6 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023, από 3,3 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023.

Επίσης η εταιρεία είχε αύξηση 3% στο EBITDA σε 7,7 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023, από 5,3 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023.

Επετεύχθη επίσης αύξηση 140% στο Σύνολο Ενεργητικού στις 31 Δεκεμβρίου 2023 σε σύγκριση με την 31η Δεκεμβρίου 2022.

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, η εταιρεία ολοκλήρωσε δύο προσφορές μετοχών, δημιουργώντας συνολικά ακαθάριστα έσοδα 13,0 εκατομμυρίων δολαρίων που αύξησαν το τρέχον ταμειακό υπόλοιπο σε περίπου 35,6 εκατομμύρια δολάρια.

Με βάση την τρέχουσα αγοραία αξία του στόλου, η καθαρή αξία ενεργητικού της Εταιρείας μας εκτιμάται σε 50,45 εκατομμύρια δολάρια, ή 0,31 δολάρια ανά μετοχή, που αντιπροσωπεύει περίπου 10,3 φορές την τρέχουσα κεφαλαιοποίηση της εταιρείας.

Το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να πραγματοποιήσει αντίστροφη ενοποίηση μετοχών.

Τα έσοδα από τα ταξίδια για τους δώδεκα μήνες που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου 2023 ανήλθαν σε 28,7 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 25,4 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με έσοδα 3,3 εκατομμύρια δολαρίων για την περίοδο από τις 25 Ιουλίου 2022 (έναρξη της C3is Inc.) έως τις 31 Δεκεμβρίου 2022, κυρίως λόγω στην αύξηση του μέσου αριθμού των πλοίων.

Οι συνολικές ημέρες απασχόλησης για τον στόλο μας ήταν 901 ημέρες για τους δώδεκα μήνες που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου 2023. Από τις συνολικές ημερολογιακές ημέρες το 2023, οι 680 ή το 75,5% ήταν ημέρες χρονοναύλωσης. Η λειτουργική αξιοποίηση του στόλου μας ήταν 91,6% για αυτήν την περίοδο.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Δρ. Διαμαντής Ανδριώτης σχολίασε:

«Από την εισαγωγή της εταιρείας μας στο χρηματιστήριο στα τέλη Ιουνίου 2023 και μετά την εξαγορά του Aframax, το πρώτο βήμα της αναπτυξιακής μας στρατηγικής, ο διευρυμένος και διαφοροποιημένος στόλος μας επέτρεψε στην εταιρεία μας να απολαμβάνει σταθερή οικονομική απόδοση.

Ενδεικτικά, κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2023, πετύχαμε ισοδύναμη τιμή χρονοναύλωσης σε επίπεδο στόλου 34.060 δολάρια ανά ημέρα. Ως αποτέλεσμα, κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2023, δημιουργήσαμε έσοδα 13,8 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρά έσοδα 5,6 εκατομμυρίων δολαρίων, που αντιπροσωπεύουν αυξήσεις 36% και 67% αντίστοιχα από το προηγούμενο τρίμηνο.

Η δημιουργία εσόδων των 23,9 εκατομμυρίων δολαρίων, που επιτεύχθηκε κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2023, μετά την απόσχιση της εταιρείας μας από τη μητρική της εταιρεία, αντιπροσωπεύει περίπου το 83% των εσόδων ολόκληρου του έτους. Πιστεύουμε ότι αυτό είναι ενδεικτικό της ικανότητάς μας να λειτουργούμε αποτελεσματικά το στόλο μας και να κεφαλαιοποιούμε το βιώσιμο περιβάλλον ναύλων.

Συγκεκριμένα, τα δύο handysize bulk carriers μας που χρησιμοποιούνται κυρίως με βραχυπρόθεσμα συμβόλαια χρονοναύλωσης, κερδίζουν επί του παρόντος τιμές ναύλωσης που κυμαίνονται από 13.000 έως 14.000 δολάρια την ημέρα.

Τα κέρδη που προέρχονται από τα δύο πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην ενισχύονται μέσω της λειτουργίας του δεξαμενόπλοιου Aframax στην αγορά spot.

Το σκάφος απολαμβάνει αυτήν τη στιγμή τις επικρατούσες ισχυρές τιμές spot Aframax που ξεπερνούν τα 40.000 δολάρια την ημέρα, επίπεδο που είναι σύμφωνο με το ισοδύναμο ναύλωσης χρόνου που πέτυχε το δεξαμενόπλοιό μας το τελευταίο τρίμηνο.

Ο διαφοροποιημένος στόλος μας και η ανάπτυξή μας στην αγορά spot επιτρέπει στην εταιρεία μας να επωφεληθεί από το πολλά υποσχόμενο περιβάλλον ναύλωσης και αναμένεται να δημιουργήσει ισχυρές ταμειακές ροές στο μέλλον.

Πιστεύουμε ότι η κεφαλαιακή μας δομή που δεν περιλαμβάνει τραπεζικό χρέος και ισχυρό υπόλοιπο μετρητών, που επί του παρόντος ανέρχεται σε 35,6 εκατομμύρια δολάρια, θα ενισχύσει περαιτέρω την ικανότητα της εταιρείας μας να χρηματοδοτεί επιλεκτικές εξαγορές πλοίων μετά την πληρωμή της υπολειπόμενης τιμής αγοράς για το δεξαμενόπλοιο Aframax».

Διαβάστε επίσης:

Αλλαγές στο ΔΣ του ΕΛΓΑ – Παραμένει πρόεδρος ο Ανδρέας Λυκουρέντζος

Χατζημανώλη: Συναντήσεις στο Ντουμπάι με στελέχη της DP World

Αλλαγή δρομολογίων για το «Άνεμος» της Aegean Sea Lines