Πολύ δυνατό είναι το «μπάσιμο» που πραγματοποιεί φέτος η ναυτιλιακή Sea Gate Navigation των αδελφών Δημήτρη και Γιώργου Στεφάνου στην αγορά των capesizes, καθώς φέρεται να αγόρασε και τρίτο πλοίο capesize μέσα σε μόλις εννέα μήνες.

Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, η Bright Navigation φέρεται να συμφώνησε με την ιαπωνική K Line για την απόκτηση του πλοίου Cape Dover (χωρητικότητας 185.800 dwt, κατασκευής 2006) έναντι 22 εκατομμυρίων δολαρίων. Το πλοίο, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, θα ενταχθεί στον στόλο της ελληνικής εταιρείας υπό τη νέα του ονομασία, Andros Navigator.

Όπως και τα προηγούμενα δύο capesizes που απέκτησε φέτος η εταιρεία, έτσι και το Andros Navigator είναι ιαπωνικής κατασκευής, μεταξύ 2003 και 2006, και έχει στην ονομασία του το νησί της Άνδρου, απ’ όπου κατάγονται οι αδελφοί Στεφάνου. Είχαν προηγηθεί το Andros Glory (πρώην NSS Grandeur, χωρητικότητας 176.900 dwt, κατασκευής 2006) και το Andros Beauty (πρώην Aquabeauty, χωρητικότητας 171.000 dwt, κατασκευής 2003). Το συνολικό κόστος για την απόκτηση και των τριών πλοίων εκτιμάται στα 57 εκατομμύρια δολάρια περίπου.

Σημειωτέον ότι για τα deals αυτά οι αδελφοί Στεφάνου στηρίχθηκαν σε ίδια κεφάλαια και σε τραπεζικό δανεισμό και δε συνεργάστηκαν με τρίτους επενδυτές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο μία ελληνική εταιρεία έχει αποκτήσει φέτος περισσότερα μεταχειρισμένα capesizes από την Sea Gate Navigation: η Star Bulk Carriers του Πέτρου Παππά, ενώ πέρα από αυτές τις δύο, ελληνικές εταιρείες έχουν αποκτήσει φέτος ακόμα 11 μεταχειρισμένα capesizes.

Οι δύο εταιρείες των αδελφών Στεφάνου μαζί διαχειρίζονται σήμερα εννέα πλοία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Οι κορυφαίοι, σε ανάπτυξη στόλου, Έλληνες εφοπλιστές από τις αρχές 2017

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πέτρος Παππάς: Ο πρωταθλητής της σκοποβολής παίρνει χρυσό και στον εφοπλισμό

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αγγελικούσης, Προκοπίου, Οικονόμου, Λίβανος: Αυτοκράτορες των θαλασσών με πλοία αξίας 11,84 δισ. δολαρίων