ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Γερμανικός κολοσσός Hapag-Lloyd, γνωστοποίησε τα οικονομικά αποτελέσματα του για το 2023.
Το Ebitda του ομίλου διαμορφώθηκε στα 4,8 δισ. δολάρια, με πτώση 15,6% , ενώ αρνητική τάση εμφανίζει και το Ebit που σταμάτησε στα 2,7 δισ. δολάρια.
Τα έσοδα το 2023 μειώθηκαν στα 19,4 δισ. δολάρια, ενώ το 2022 ήταν 36,4 δισ. δολάρια. Μια αρνητική εικόνα που αντικατοπτρίζει ένα άλλο αρκετά σημαντικό στοιχείο: το 2023 πέτυχε μέση αξία ναύλων 1.500 δολάρια/teu, σε σύγκριση με τα 2.863 δολάρια/teu που καταγράφηκε το 2022.
Η μόνη θετική επίδοση, για το 2023, είναι η μικρή αύξηση των όγκων εμπορευματοκιβωτίων, που ήταν 11,9 εκατομμύρια TEU , σε σύγκριση με τα 11,8 εκατομμύρια το αμέσως προηγούμενο έτος.
Αξίζει να αναφερθεί η απολύτως κρίσιμη κατάσταση το τέταρτο τρίμηνο του 2023 . «Η σύγκρουση στην Ερυθρά Θάλασσα, επισημαίνει η Hapag-Lloyd, είχε αναμφισβήτητα αρνητικό αντίκτυπο στον όγκο των μεταφορών στο τέλος του έτους, δεδομένου ότι η εκτροπή των πλοίων γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας παρέτεινε τους χρόνους ταξιδιού».
Είναι απολύτως αρνητικοί αριθμοί από τον Οκτώβριο έως τον Δεκέμβριο: τα έσοδα πρακτικά μειώθηκαν στο μισό, που από 8 δισ. δολάρια σε 4,1 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ τα Ebitda διαμορφώθηκαν στα 300 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με 3,8 δισεκατομμύρια την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Διαβάστε επίσης:
Minoan Lines: Από την 1η Φεβρουαρίου καθημερινές προσεγγίσεις στη Μήλο
MSC: Ενισχύει τις συνδέσεις μεταξύ Ευρώπης και Νότιας Αφρικής
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οικογένεια Γεωργούδη: Οι ελαιοπαραγωγοί από το Πήλιο που κατακτούν τον… Parthenon της παγκόσμιας αγοράς ελιάς
- Τι φέρνει το νέο νομοσχέδιο για τα μέλη ΔΣ των εταιρειών: Οι ποσοστώσεις και η δυσκολία εξεύρεσης κατάλληλων στελεχών
- Εφιαλτικά τα σενάρια για την ελληνική ακτοπλοΐα – Η κυβέρνηση αναζητά λύσεις για να μην εκτοξευτούν τα εισιτήρια
- Στον «αέρα» το Mega News, έρχεται το Athletico, γιατί δεν πουλάει ο Ιβάν, νέες συνεργασίες για Κοκλώνη και 2 δημοσιογράφοι γίνονται… ηθοποιοί