ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με την εταιρεία, η παραγγελία περιλαμβάνει τη ναυπήγηση 12 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 16.800 Teu από το κινεζικό ναυπηγείο Yangzijiang Shipbuilding και άλλα 12 πλοία, των 9.200 Teu από το κινεζικό ναυπηγείο New Times Shipbuilding Co.
Η Hapag-Lloyd διευκρίνισε ότι η πρώτη σειρά από 12 πλοία θα χρησιμοποιηθεί για την αύξηση της χωρητικότητας του στόλου της, ενώ τα άλλα 12 θα αντικαταστήσουν παλιές μονάδες της εταιρείας που θα τερματίσουν την επιχειρησιακή τους ζωή κατά την τρέχουσα δεκαετία.
Επισημαίνεται ότι και τα 24 νέα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με κινητήρες υγροποιημένου φυσικού αερίου διπλού καυσίμου και θα μπορούν να κινούνται με βιομεθάνιο «το οποίο μπορεί να μειώσει τις εκπομπές CO2 έως και το 95% αυτών που παράγονται από συμβατικά καύσιμα».
Επιπλέον, το σύστημα πρόωσης των νέων μονάδων μπορεί να τροφοδοτείται και από αμμωνία.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία έχει ήδη συνάψει μια μακροπρόθεσμη συμφωνία χρηματοδότησης που καλύπτει τρία δισεκατομμύρια δολάρια της επένδυσης.
Η Hapag-Lloyd ανακοίνωσε ότι τα 24 πλοία εμπορευματοκιβωτίων θα παραδοθούν μεταξύ 2027 και 2029.
Η γερμανική εταιρεία διαθέτει σήμερα στόλο 287 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνολικής χωρητικότητας 2,2 εκατομμυρίων TEU.
Διαβάστε επίσης:
Titan: Ισχυρές επιδόσεις με αύξηση καθαρών κερδών κατά 20% στο εννεάμηνο του 2024
Buy, hold or Sell: Άμεση ανάλυση για ΑΔΜΗΕ, ΕΤΕ, ΙΝΤΕΚ, ΛΑΜΔΑ
Royal Caribbean: Αγόρασε και επενδύει 290 εκατ. δολάρια στο λιμάνι Costa Maya