ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ειδικότερα, τα Ebitda διαμορφώθηκαν στα 19,4 δισεκατομμύρια ευρώ, τα Ebit σε 17,5 δισεκατομμύρια ευρώ και κέρδη στα 17 δισεκατομμύρια ευρώ.
Ο όμιλος, γνωστοποίησε ότι είχε ένα εξαιρετικό ετήσιο αποτέλεσμα αλλά το κόστος των καυσίμων, των ναυλωμένων πλοίων για τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων έχει αυξηθεί σημαντικά.
Οι όγκοι μεταφορών παρέμειναν στο ίδιο επίπεδο με το επίπεδο του προηγούμενου έτους, στα 11,8 εκατομμύρια teu σε σύγκριση με 11,9 εκατομμύρια teu το 2021. Ταυτόχρονα, ο υψηλός πληθωρισμός ήταν εμφανής. Τα έξοδα μεταφοράς αυξήθηκαν κατά 18,5%, στα 13,7 δισ. ευρώ.
Επιπλέον, το Εκτελεστικό Συμβούλιο και το Εποπτικό Συμβούλιο της Hapag-Lloyd αποφάσισαν να προτείνουν, στην ετήσια γενική συνέλευση, να καταβληθεί μέρισμα 63 ευρώ ανά μετοχή για το οικονομικό έτος 2022, το οποίο αντιστοιχεί σε συνολική πληρωμή 11,1 δισ. ευρώ .
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hapag-Lloyd, Rolf Habben Jansen, τόνισε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να ενεργεί με ευελιξία στην αγορά και «να παρακολουθεί στενά το κόστος της». Επιπλέον, η ναυτιλιακή εταιρεία θα εργαστεί πολύ εντατικά για τη διαμόρφωση της στρατηγικής πορείας που θα ακολουθήσει μέχρι το 2030.
«Ξεκινήσαμε το τρέχον οικονομικό έτος σε ένα αξιοπρεπές ξεκίνημα, αλλά η οικονομία έχει περάσει σε άλλη φάση και η σημαντική μείωση των κερδών παραμένει αναπόφευκτη», λέει ο Rolf Habben Jansen.
Η εταιρεία αναμένει ότι τα κέρδη θα ομαλοποιηθούν σταδιακά κατά το τρέχον οικονομικό έτος 2023. Το Ebitda αναμένεται να είναι της τάξης των 4,3 έως 6,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ και το Ebit θα κυμαίνεται από 2,1 έως 4,3 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.
Διαβάστε επίσης:
Γιώργος Γιουρούκος: Εκτίναξη κερδών για την Global Ship Lease – Eνδιαφέρον για εξαγορές πλοίων