ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αναλυτικότερα, τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν σε 36,4 δισεκατομμύρια δολάρια (34,5 δισεκατομμύρια ευρώ), κυρίως λόγω της αύξησης του μέσου ναύλου, στα 2.863 USD/TEU σε σύγκριση με το έτος 2021 που ήταν 2.003 USD/TEU).
Η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία γνωστοποίησε ότι ήδη από το τέλος του προηγούμενου έτους, οι ναύλοι είχαν μειωθεί σημαντικά καθώς η συμφόρηση συρρικνώθηκε και η ζήτηση μειώθηκε.
«Ο όγκος των μεταφορών για ολόκληρο το έτος 2022 ήταν περίπου στο ίδιο επίπεδο με το επίπεδο του προηγούμενου έτους, στα 11,8 εκατομμύρια TEU, σε σύγκριση με το 2021 που ήταν 11,9 εκατομμύρια TEU», όπως επισημαίνει η Hapag-Lloyd.
Η Hapag-Lloyd γιόρτασε το 2022 την 175η επέτειό της με Ebitda 19,4 δισεκατομμυρίων ευρώ και αύξηση του Ebit, η οποία, σύμφωνα με την εταιρεία, μπορεί να αποδοθεί κυρίως στους υψηλότερους ναύλους.
Ταυτόχρονα, οι διαταραχές στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού και ο πληθωρισμός οδήγησαν σε σημαντική αύξηση του κόστους. Με βάση τις οικονομικές επιδόσεις της για το έτος 2022, η εταιρεία σημειώνει ότι είχε εξαιρετικά ισχυρό αποτέλεσμα στην επετειακή της χρονιά, καθώς τα Ebitda και Ebit ήταν σημαντικά υψηλότερα από τα επίπεδα του προηγούμενου έτους.
Η Hapag-Lloyd θα δημοσιεύσει την ετήσια έκθεσή της για το 2022 με τα ελεγμένα οικονομικά μεγέθη και μια προοπτική για το τρέχον οικονομικό έτος κατά τη διάρκεια μιας ενημέρωσης με τις οικονομικές καταστάσεις στις 2 Μαρτίου 2023.
Διαβάστε επίσης:
Το λιμάνι του Πειραιά εξελίσσεται σε κόμβο για τη μεταφορά αυτοκινήτων
Στον Οργανισμό Λιμένος Ελευσίνας συνεδριάζει η Ένωση Λιμένων Ελλάδος
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τουρκία: Αρνήθηκε τη χρήση του εναέριου χώρου της στο αεροσκάφος του προέδρου του Ισραήλ
- Αθήνα: Άνοιξαν οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής»
- Πολυτεχνείο: Ολοκληρώθηκε η μεγάλη πορεία στην Αθήνα – Τουλάχιστον 25.000 οι διαδηλωτές (Upd)
- ΗΠΑ: Σύμφωνα με τους New York Times ο Μπάιντεν έδωσε το πράσινο φως στους Ουκρανούς να χτυπήσουν με πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς τη Ρωσία