ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο αποκλεισμός έγινε από τους δημόσιους πιστωτές Korea Development Bank (KDB) και Korea Ocean Business Co (KOBC).
Τις τελευταίες ημέρες, η πίεση για να παραμείνει η HMM στα χέρια της Νότιας Κορέας προήλθε από το τοπικό ναυτιλιακό σύμπλεγμα, ιδίως μέσω της Ομοσπονδίας Ναυτιλιακών Βιομηχανιών της Κορέας και της Ένωσης Ανάπτυξης Λιμένων του Μπουσάν, οι οποίοι είχαν υπογραμμίσει τη στρατηγική σημασία μιας εθνικής ναυτιλιακής εταιρεία.
Μεταξύ των μνηστήρων, παραμένει ο Όμιλος Harim, ο οποίος ελέγχει την κορεατική εταιρεία Pan Ocean και έχει συμμαχήσει με ένα τοπικό private equity fund για να παρουσιάσει την προσφορά του, την Lx Holdings και τον Όμιλο Dongwon.
Η HΜΜ είναι η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Νότιας Κορέας. διαχειρίζεται ένα στόλο 88 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, πέντε πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου, δέκα δεξαμενόπλοια, τέσσερα πλοία βαρέων ανυψωτικών οχημάτων και τρία υπό κατασκευή Pure Car Truck Carriers.
Διαβάστε επίσης:
Γιάννης Καραγεώργης: 5+1 ιστορίες για τον «σαματατζή» μικροεφοπλιστή
Strix Holdings: Με 97,391% στην Attica Group μετά την ολοκλήρωση της Δημόσιας Πρότασης
Βαρβιτσιώτης: Χρηματοδότηση για τρία έργα σε τρεις λιμενικές υποδομές της Θάσου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Καιρός: Άνοδος της θερμοκρασίας και βελτίωση του καιρού από βδομάδα
- ΠΑΣΟΚ για διαγραφή Σαμαρά: «Έχει ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση για την κυβέρνηση καθώς υπάρχουν φυγόκεντρες δυνάμεις»
- Πορεία Πολυτεχνείου: Ξεκίνησε η πορεία των Φοιτητικών Συλλόγων – Προσαγωγές από την ΕΛΑΣ
- Βοτανικός: Ανήλικη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε νυχτερινό κέντρο