ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Hapag-Lloyd: Τα μέτρα του Τραμπ μας επηρεάζουν δεδομένου ότι στην Κίνα ναυπηγούμε πλοία αξίας 4 δισ. δολαρίων
Η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία Hapag-Lloyd αποκλείστηκε από τον δεύτερο γύρο των προσφορών και την λίστα των διεκδικητών του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της HMM, του εθνικού μεταφορέα της Νότιας Κορέας.
Ο αποκλεισμός έγινε από τους δημόσιους πιστωτές Korea Development Bank (KDB) και Korea Ocean Business Co (KOBC).
Τις τελευταίες ημέρες, η πίεση για να παραμείνει η HMM στα χέρια της Νότιας Κορέας προήλθε από το τοπικό ναυτιλιακό σύμπλεγμα, ιδίως μέσω της Ομοσπονδίας Ναυτιλιακών Βιομηχανιών της Κορέας και της Ένωσης Ανάπτυξης Λιμένων του Μπουσάν, οι οποίοι είχαν υπογραμμίσει τη στρατηγική σημασία μιας εθνικής ναυτιλιακής εταιρεία.
Μεταξύ των μνηστήρων, παραμένει ο Όμιλος Harim, ο οποίος ελέγχει την κορεατική εταιρεία Pan Ocean και έχει συμμαχήσει με ένα τοπικό private equity fund για να παρουσιάσει την προσφορά του, την Lx Holdings και τον Όμιλο Dongwon.
Η HΜΜ είναι η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Νότιας Κορέας. διαχειρίζεται ένα στόλο 88 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, πέντε πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου, δέκα δεξαμενόπλοια, τέσσερα πλοία βαρέων ανυψωτικών οχημάτων και τρία υπό κατασκευή Pure Car Truck Carriers.
Διαβάστε επίσης:
Γιάννης Καραγεώργης: 5+1 ιστορίες για τον «σαματατζή» μικροεφοπλιστή
Strix Holdings: Με 97,391% στην Attica Group μετά την ολοκλήρωση της Δημόσιας Πρότασης
Βαρβιτσιώτης: Χρηματοδότηση για τρία έργα σε τρεις λιμενικές υποδομές της Θάσου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- FaCad’oro: Η χρυσή αυτοκρατορία και το όνειρο των 56 εκατ. ευρώ που κατέρρευσε
- Τι ώρα ψώνισαν μετοχές οι τολμηροί, πόσο αγόρασε την ΑΧΙΑ ο Ψάλτης, το τηλεφώνημα Παπασταύρου, οι γκρίνιες για τον Κωνσταντακόπουλο, η επιτυχία της Νίκης και το menu των 7 βουλευτών στο prive του Kiku
- Η σιωπή των αμνών: Σε άνοδο η εκτελεστική εξουσία σε πτώση η δημοκρατία
- Οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν στο 12μηνο 161 πλοία, πούλησαν 246 πλοία και κατασκευάζουν 589 πλοία
