ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Υπάρχουν spot φορτία που είναι σαφώς χαμηλότερα από το κόστος», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Rolf Habben Jansen σε μια δήλωση του προς τους δημοσιογράφους και πρόσθεσε: «Μακροπρόθεσμα, αυτός ο τύπος αγοράς γενικά δεν αντέχει».
Ο δείκτης ναύλων εμπορευματοκιβωτίων της Σαγκάης έφτασε στο κατώτερο σημείο στις αρχές του δεύτερου τριμήνου αφού έπεσε κάτω από τα 1.000 δολάρια ανά TEU και δεν υπάρχουν ενδείξεις αντίθετης τάσης.
«Τα έξοδα μεταφοράς, εν τω μεταξύ, έχουν αυξηθεί σημαντικά», είπε ο Χάμπεν Γιάνσεν, επικαλούμενος ένα μείγμα πληθωρισμού και αυξήσεις στο κόστος καυσίμων και εργασίας, μεταξύ άλλων παραγόντων.
Επισημαίνεται ότι οι χρεώσεις ναύλων της Hapag-Lloyd αυξήθηκαν κατά 3% από την αρχή του έτους έως το πρώτο τρίμηνο του 2023 και διαμορφώθηκαν στα 1.324 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο.
Ο Habben Jansen είπε ότι αναμένει ότι οι δαπάνες θα σταθεροποιηθούν σε περίπου 1.250-1.750 δολάρια, ανά εμπορευματοκιβώτιο σε εύθετο χρόνο, αλλά αυτό θα εξακολουθεί να είναι 25% υψηλότερο από τα επίπεδα πριν από την πανδημία.
Η Hapag-Lloyd τον Μάιο επιβεβαίωσε την πρόβλεψή της για ολόκληρο το έτος 2023 ότι θα έχει κέρδη προ τόκων και φόρων (EBIT) μεταξύ 2 και 4 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Διαβάστε επίσης:
Οι Μινωϊκές Γραμμές παρέχει εκπτώσεις στους μαθητές που έδωσαν πανελλαδικές εξετάσεις
Kongsberg Digital: Πώς να χαράξετε μια επιτυχημένη ψηφιακή στρατηγική στη ναυτιλία
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Πρωτοβουλίες για το διήμερο European Shipping Summit
──────────────────
Εκλογές 2023