ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο όμιλος με επικεφαλής τον Τζιανλουίτζι Απόντε, τον μεγαλύτερο εφοπλιστή στον κόσμο από πλευράς χωρητικότητας, διαθέτει 66 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων υπό ναυπήγηση στη Νότια Κορέα και την Κίνα, ενώ τώρα γνωστοποιήθηκε ότι παρήγγειλε άλλα 10 panamaxes διπλού καυσίμου LNG σε άλλο κινεζικό ναυπηγείο.
Τα πλοία είναι μεταφορικής ικανότητας 11.400 teu με χρονοδιάγραμμα παράδοσης το 2025 και το 2026 .
Ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι η σύμβαση που υπέγραψε η MSC είναι με το ναυπηγείο Zhoushan Changhong. Σύμφωνα με αναλυτές η MSC έχει υπογράψει τη νέα συμφωνία για ποσό περίπου 120 εκατομμυρίων δολαρίων για κάθε πλοίο.
Η MSC έχει επεκτείνει επιθετικά τον στόλο της τα τελευταία δύο χρόνια, παραγγέλνοντας νέες κατασκευές, αγοράζοντας μεταχειρισμένα πλοία και ναυλώνοντας ένα άλλο τμήμα του στόλου. Η εκτίμηση που έγινε λέει ότι η εταιρεία έχει προσθέσει περισσότερα από 260 πλοία στο στόλο της.
Η Alphaliner υπολογίζει ότι η MSC έχει αγοράσει 263 μεταχειρισμένα πλοία συνολικής χωρητικότητας 1 εκατομμυρίου teu από τον Αύγουστο του 2020 σε αξία σχεδόν 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Διαβάστε επίσης:
Ο ιταλικός νηογνώμονας Rina αγόρασε την Patrick Consulting για να μπει στην αμερικανική αγορά
Σταμάτης Τσαντάνης: Αγόρασε 300.000 μετοχές της Seanergy – Η εταιρεία προχωρά σε reverse split
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα