ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Alphaliner, οι πωλήσεις πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μειώθηκαν κατά το ήμισυ σε συνολικά 295 μονάδες, με μεταφορική ικανότητα 950.300 TEU (-53% χωρητικότητα σε σχέση με το 2021) το 2022, επιστρέφοντας σύμφωνα με τους μέσους όρους που παρατηρήθηκαν την προηγούμενη δεκαετία.
Ο όμιλος MSC, του Τζιανλουίτζι Απόντε ήταν ο πιο ενεργός αγοραστής το 2022, δεδομένου ότι εξασφάλισε το 44% της χωρητικότητας που πουλήθηκε. Συνολικά αγόρασε 92 πλοία, μεταφορικής ικανότητας 420.000 TEU.
Επίσης, η CMA CGM ήταν ο δεύτερος πιο ενεργός μεταφορέας, αγοράζοντας 31 πλοία με συνολική μεταφορική ικανότητα 102.500 TEU.
Η Alphaliner διευκρίνισε στην έκθεσή της ότι λόγω της πλεονάζουσας παραγωγικής ικανότητας που προκλήθηκε από το μνημειώδες υπόλοιπο παραγγελιών, οι προοπτικές για την αξία των πλοίων είναι απίθανο να βελτιωθούν σύντομα.
Διαβάστε επίσης:
Αριστοτέλης Ωνάσης: 117 χρόνια από τη γέννηση του Έλληνα μεγαλοεφοπλιστή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Metlen: Η εισαγωγή στο LSE, τα μέταλλα και η προσδοκία για €2 δισ. EBITDA οδηγούν σε re-rating τη μετοχή
- Επίσκεψη Όλ. Κεφαλογιάννη στο χιονοδρομικό κέντρο 3-5 Πηγάδια στη Νάουσα Ημαθίας
- Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη – Ζελένσκι: «Τίποτα δεν μπορεί να αποφασιστεί για την Ουκρανία χωρίς την Ουκρανία»
- Γεραπετρίτης: Η συμμετοχή της Ελλάδας στο ΣΑ του ΟΗΕ αποτελεί σημαντική ευκαιρία για την ενίσχυση της διεθνούς της παρουσίας
