ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Alphaliner, οι πωλήσεις πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μειώθηκαν κατά το ήμισυ σε συνολικά 295 μονάδες, με μεταφορική ικανότητα 950.300 TEU (-53% χωρητικότητα σε σχέση με το 2021) το 2022, επιστρέφοντας σύμφωνα με τους μέσους όρους που παρατηρήθηκαν την προηγούμενη δεκαετία.
Ο όμιλος MSC, του Τζιανλουίτζι Απόντε ήταν ο πιο ενεργός αγοραστής το 2022, δεδομένου ότι εξασφάλισε το 44% της χωρητικότητας που πουλήθηκε. Συνολικά αγόρασε 92 πλοία, μεταφορικής ικανότητας 420.000 TEU.
Επίσης, η CMA CGM ήταν ο δεύτερος πιο ενεργός μεταφορέας, αγοράζοντας 31 πλοία με συνολική μεταφορική ικανότητα 102.500 TEU.
Η Alphaliner διευκρίνισε στην έκθεσή της ότι λόγω της πλεονάζουσας παραγωγικής ικανότητας που προκλήθηκε από το μνημειώδες υπόλοιπο παραγγελιών, οι προοπτικές για την αξία των πλοίων είναι απίθανο να βελτιωθούν σύντομα.
Διαβάστε επίσης:
Αριστοτέλης Ωνάσης: 117 χρόνια από τη γέννηση του Έλληνα μεγαλοεφοπλιστή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βολοντίμιρ Ζελένσκι: Το Κίεβο πρέπει να κάνει “ό,τι μπορεί” ώστε ο πόλεμος να τερματιστεί του χρόνου μέσω της διπλωματίας
- Νίκος Παπαθανάσης: Στις αρχές Ιανουαρίου το πρόγραμμα «Σπίτι μου ΙΙ» – Ποιοί είναι οι δικαιούχοι
- Χακάν Φιντάν: Στο Αιγαίο δεν έχουμε μόνο ένα πρόβλημα
- Κωστής Χατζηδάκης στο My Story: Η ΝΔ δεν θα ναυαγήσει για τις διαφορετικές απόψεις Σαμαρά