ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Προσέγγισαν τα 2,5 δισ. δολάρια τα κέρδη των εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών των Ελλήνων εφοπλιστών
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Euroseas, του Αριστείδη Πίττα, συμφώνησε να ναυλώσει το πλοίο EM Hydra 1.740 teu, ενώ επίσης πούλησε το πλοίο EM Astoria.
Η ναύλωση του πλοίου αφορά περίοδο δέκα μηνών με δυνατότητα επέκτασης έως δώδεκα μήνες κατ’ επιλογή του ναυλωτή και με 13.000 δολάρια την ημέρα. Η ναύλωση θα συνεισφέρει στα ταμεία της εταιρείας περίπου 1,5 εκατ. δολάρια κατά την ελάχιστη συμβατική περίοδο αυξάνοντας την κάλυψη ναύλωσης των πλοίων της Euroseas το 2024 σε σχεδόν 85%.
Η εταιρεία υπέγραψε επίσης μνημόνιο συμφωνίας για την πώληση του πλοίου EM Astoria μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 2.788 teu.
Το πλοίο κατασκευής 2004 θα πωληθεί για περίπου 10 εκατομμύρια δολάρια. Η πώληση συμφωνήθηκε μετά από αμοιβαίο τερματισμό της ναύλωσης του πλοίου περίπου οκτώ μήνες νωρίτερα.
Η εταιρεία προβλέπει να έχει κέρδος από την πώληση του πλοίου 5,5 εκατομμύρια δολάρια και θα παραδοθεί τον Ιούνιο του 2024.
Διαβάστε επίσης
Λέσχη Χίων: Σεμινάριο για την εξοικονόμηση ενέργειας των πλοίων
Vago (CLIA): Τα κρουαζιερόπλοια στηρίζουν το 80% των ευρωπαϊκών ναυπηγείων
Επεκτείνεται στη Σιγκαπούρη η Optima Shipping Services του Δημήτρη Κούκα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ: Ποιοι επίσημοι τρέχουν για χάρη της
- FaCad’oro: Η χρυσή αυτοκρατορία και το όνειρο των 56 εκατ. ευρώ που κατέρρευσε
- Τι ώρα ψώνισαν μετοχές οι τολμηροί, πόσο αγόρασε την ΑΧΙΑ ο Ψάλτης, το τηλεφώνημα Παπασταύρου, οι γκρίνιες για τον Κωνσταντακόπουλο, η επιτυχία της Νίκης και το menu των 7 βουλευτών στο prive του Kiku
- Η σιωπή των αμνών: Σε άνοδο η εκτελεστική εξουσία σε πτώση η δημοκρατία
