Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Στην Έντερ Φέρρις η γραμμή Κάλυμνος-Ψέριμος-Μαστιχάρι

Ε/Γ - Δ/Ρ ΣΟΥΡΗ

Ε/Γ - Δ/Ρ ΣΟΥΡΗ (Πηγή: chania-lines.com)

Το σκάφος Ε/Γ-Δ/Ρ “ΣΟΥΡΗ” της κρητικής εταιρείας ΕΝΤΕΡ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε. κατέθεσε την οικονομικότερη προσφορά για την εξυπηρέτηση τριών δρομολογιακών γραμμών από την Κάλυμνο, προς Ψέριμο και Μαστιχάρι στον σχετικό διαγωνισμό του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Η πρώτη γραμμή αφορά το δρομολόγιο: ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΨΕΡΙΜΟΣ-ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ με επιστροφή με ένα δρομολόγιο εβδομαδιαίως για όλο το χρόνο και δύο επιπλέον από 3 Ιουνίου -1 Σεπτεμβρίου 2024 (13 εβδομάδες) με δωρεάν μετακίνηση κατοίκων προς Κάλυμνο και Μαστιχάρι.

Στον διαγωνισμό για τη γραμμή αυτή κατέθεσαν φάκελο 5 Ναυτιλιακές Εταιρείες. Προκρίθηκαν για τη συνέχιση στο επόμενο στάδιο της διαγωνιστικής μόνο τρεις.

Αποκλείστηκε η ΑΝΕ Καλύμνου με το “ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΝΤΟΛΦΙΝ” καθόσον δήλωσε ως πλοίο αντικατάστασης το υπό ναυπήγηση σκάφος!

Επίσης, αποκλείστηκε η “ΚΕΡΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε” καθόσον δεν δήλωσε πλοίο αντικατάστασης.

Σύμφωνα με το πρακτικό, τη χαμηλότερη τιμή πρόσφερε η ΕΝΤΕΡ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε. με ποσό €1.798,90 ανά δρομολόγιο με το σκάφος Ε/Γ-Δ/Ρ “ΣΟΥΡΗ”.

Η ΑΝΕΜ με το ΟΛΥΜΠΙΟΣ ΖΕΥΣ προσέφερε ποσό €1.884,00 και η ΧΑΝΙΑ ΙΙ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ Ν.Ε. €1.879,90.

Η δεύτερη γραμμή αφορά το δρομολόγιο: ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ-ΨΕΡΙΜΟΣ-ΚΑΛΥΜΝΟΣ με επιστροφή και μισθούμενο το Τμήμα Ψέριμος-Κάλυμνος με επιστροφή, με 5 δρομολόγια εβδομαδιαίως από Δευτέρα έως Παρασκευή όλο το χρόνο με δωρεάν μετακίνηση κατοίκων προς Κάλυμνο και Μαστιχάρι.

Στην δεύτερη γραμμή κατέθεσαν φάκελο 5 Ναυτιλιακές Εταιρείες. Προκρίθηκαν για τη συνέχιση στο επόμενο στάδιο της διαγωνιστικής διαδικασίας μόνο τρεις.

Αποκλείστηκε η ΑΝΕΚ με το “ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΝΤΟΛΦΙΝ” καθόσον δήλωσε ως πλοίο αντικατάστασης το υπό ναυπήγηση σκάφος! Επίσης, αποκλείστηκε η “ΚΕΡΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε” καθόσον δεν δήλωσε πλοίο αντικατάστασης.

Σύμφωνα με το πρακτικό, τη χαμηλότερη τιμή προσέφερε η ΕΝΤΕΡ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε., ποσού €648,90 ανά δρομολόγιο, με το σκάφος Ε/Γ-Δ/Ρ “ΣΟΥΡΗ” η ΧΑΝΙΑ ΙΙ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ Ν.Ε., ποσού €698,90 και ΛΑΦΑΣΙ ΝΕ με το σκάφος ΗΛΙΑΣ Τ ποσού €700 ]

Η τρίτη γραμμή αφορά το δρομολόγιο: ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΨΕΡΙΜΟΣ με επιστροφή με τρία δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής
περιόδου και δύο επιπλέον δρομολόγια την εβδομάδα κατά τη θερινή περίοδο από 29/04/2024 έως 27/10/2024 (σύνολο είκοσι έξι εβδομάδες).

Πρόκειται για τη γραμμή που εδώ και 18 χρόνια εκτελεί το εμβληματικό “παντοφλάκι” το Ε/Γ-Δ/Ρ Μανιάι που συνδέει με τα δρομολόγια του την Κάλυμνο με το ακριτικό νησί, χειμώνα και καλοκαίρι.

Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης υπέγραψε στις 15 Ιουλίου 2024 την αποδοχή του από 20/06/2024 Πρακτικού της Επιτροπής διενέργειας μειοδοτικών διαγωνισμών για την αποσφράγιση, τον έλεγχο και την αξιολόγηση των οικονομικών προσφορών των προκριθέντων συμμετεχόντων πλοίου κατηγορίας 1 ή 2, στις δρομολογιακές γραμμές

Το σκάφος Ε/Γ-Δ/Ρ ΣΟΥΡΗ είναι ιδιοκτησίας της ΕΝΤΕΡ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε. με έδρα τα Χανιά.

Πρόκειται για νεότευκτο σκάφος που ναυπηγήθηκε το έτος 2023 στο Ναυπηγείο OCEAN, έχει μήκος 21 μέτρα και πλάτος 5,5 μέτρα. Η χωρητικότητά του είναι 70 επιβάτες χειμώνα και 140 επιβάτες το θέρος και αναπτύσσει ταχύτητα 23 κόμβους την ώρα.

Διαβάστε επίσης: 

Ίδρυμα Ευγενίδη: Κραυγή των ωκεανών – Αποκαλύπτοντας την επίδραση των ανθρώπων στα θαλάσσια οικοσυστήματα

Oικογένεια Περατικού: Επιστρέφει στην αγορά ξηρού φορτίου – Ίδρυσε νέα εταιρεία

Σεμίραμις Παληού: Η OceanPal εισέρχεται στα product tankers με συμφωνία 27 εκατ. δολ.