ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Η MAN Energy Solutions και η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (UGS) γνωστοποίησαν την αμοιβαία δέσμευσή τους σε μια πολιτική απανθρακοποίησης, ειδικότερα όσον αφορά τη δοκιμή και ανάπτυξη εναλλακτικών καυσίμων.
Στη συνάντηση αναγνωρίστηκε ο ζωτικός ρόλος που διαδραματίζουν οι σχεδιαστές και οι κατασκευαστές κινητήρων και ότι η απαλλαγή της ναυτιλίας απαιτεί τη συμβολή πολλών ενδιαφερομένων.
Στη συνάντηση διατυπώθηκαν επίσης συγκεκριμένες προτάσεις, με τα δύο μέρη να συμφωνούν να στηρίξουν τις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού της Ελλάδας μέσω της συμβολής διδακτικού υλικού στο πρόγραμμα σπουδών των ΑΕΝ , καθώς και δωρεών εξοπλισμού για διδακτικούς σκοπούς.
Ο Wayne Jones OBE, μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου της MAN Energy Solutions, δήλωσε: «Κατά την άποψη της MAN Energy Solutions, η απαλλαγή από τον άνθρακα μπορεί να επιτευχθεί καλύτερα μέσω της δημιουργίας συμμαχιών. Όπως πάντα, η έκθεση Posidonia έχει αποδειχθεί ανεκτίμητη ως πλατφόρμα συνάντησης ομοϊδεατών εταίρων όπως η UGS, με την επιρροή της στην ελληνική –και μάλιστα παγκόσμια– ναυτιλιακή βιομηχανία. Είμαι πολύ χαρούμενος που ταξιδεύουμε μαζί σε αυτή τη βιώσιμη διαδρομή».
Η MAN Energy Solutions πιστεύει ότι η απαλλαγή από τον άνθρακα στη ναυτιλία μπορεί να συμβεί μόνο με την απανθρακοποίηση των καυσίμων που χρησιμοποιούνται σε κινητήρες εσωτερικής καύσης. Καθώς τα μεγάλα, ποντοπόρα πλοία δεν μπορούν να ηλεκτροδοτηθούν με μπαταρίες ή κυψέλες καυσίμου, η εταιρεία είναι πεπεισμένη ότι οι μεγάλοι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να τροφοδοτούν τέτοια πλοία στο μέλλον.
Ενώ καύσιμα όπως το LNG, το LPG, το μεθάνιο και τα βιοκαύσιμα μπορεί να φέρουν τον παγκόσμιο στόλο πιο κοντά στους στόχους εκπομπών του 2050, η MAN Energy Solutions πιστεύει ότι εναλλακτικά καύσιμα όπως η πράσινη αμμωνία, η μεθανόλη, το συνθετικό μεθάνιο και το πράσινο υδρογόνο έχουν τη δυνατότητα – όταν παράγονται μέσω ανανεώσιμες πηγές ενέργειας – να γίνει εντελώς μηδενικό.
Δεδομένου ότι αυτά τα εναλλακτικά καύσιμα δεν μπορούν να καούν σε κανονικούς κινητήρες μονού καυσίμου ή να διανεμηθούν μέσω των υφιστάμενων δικτύων, θα χρειαστεί μια προσπάθεια πολλών ενδιαφερομένων για την επίλυση –μέσω έρευνας, ανάπτυξης και ανάπτυξης– τυχόν ζητημάτων που σχετίζονται με την ασφάλεια και τη διαθεσιμότητα και για την παροχή απαιτούμενη λιμενική υποδομή.
Διαβάστε επίσης:
Πρόεδρος του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου ο Εμμανουέλε Γκριμάλντι
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Tράπεζα Πειραιώς: Τα κέρδη στις αγορές φέρνει άνοδο στις τιμές των αγροτικών προϊόντων
- Κρεμλίνο μετά τις συνομιλίες Πούτιν-Φίτσο: Οι πωλήσεις φυσικού αερίου στην Ευρώπη είναι ένα περίπλοκο θέμα
- Επιθεώρηση Εργασίας: Πρόστιμα καθ΄οδόν, ύψους 635.950 ευρώ στις οδικές μεταφορές
- Εξώδικο του Μανούσου Μανουσάκη και του ΑΔΜΗΕ στο mononews.gr