Η Ελένη Πολυχρονοπούλου εξελέγη πρόεδρος για άλλη μία φορά στην HEMEXPO- Ένωση Κατασκευαστών Ναυτιλιακού Εξοπλισμού για τη ναυτιλία.

Επίσης, στις θέσεις των αντιπροέδρων ορίστηκαν οι Κωνσταντίνος Φανουριάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της FARAD S.A., Αθανάσιος Αθανασόπουλος, CEO της UTECO ABEE, Ηλίας Μάλλιος, Διευθυντής Εξαγωγών της SeaBright S.A και Στέφανος Χαρτομαντζίδης, Chief Commercial Officer της LAROS (Prisma Electronics)

1

Η Ελένη Πολυχρονοπούλου, είναι πρόεδρος του ομίλου Erma First, Διευθύνουσα Σύμβουλος της METIS και αντιπρόεδρος της SEA Europe- της Ένωσης που αντιπροσωπεύει τα ευρωπαϊκά ναυπηγεία και τη βιομηχανία ναυτιλιακού εξοπλισμού της Ευρώπης.

Mε αφορμή την νέα εκλογή της, η Ελένη Πολυχρονοπούλου επεσήμανε: «Είμαι πολύ αισιόδοξη για τη νέα σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της HEMEXPO. Στόχος του νέου Δ.Σ είναι να ολοκληρώσουμε όσες σημαντικές πρωτοβουλίες έχουμε ήδη ξεκινήσει ως προς την εξωστρέφεια και την Έρευνα και Ανάπτυξη, αλλά και να αναλάβουμε νέες δράσεις για την αντιμετώπιση των προκλήσεων. Είμαι αισιόδοξη πως, ως Έλληνες Κατασκευαστές Ναυτιλιακού Εξοπλισμού, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε νέα καινοτόμα προϊόντα και να βελτιώνουμε τη θέση μας στις διεθνείς αγορές, ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες ενός απαιτητικού, μα ζωτικού κλάδου. Λαμβάνοντας υπόψη και τη σταδιακή αναγέννηση των ναυπηγείων, ανοίγονται νέοι ορίζοντες και ευκαιρίες, τις οποίες θα είμαστε έτοιμοι να εκμεταλλευτούμε με επαγγελματισμό, ποιότητα και διαρκή εξέλιξη. Οφείλουμε να διατηρήσουμε στο ακέραιο την ανταγωνιστικότητα του κλάδου που υπηρετούμε και αυτή είναι και η μεγαλύτερή μας πρόκληση».

Υπενθυμίζεται ότι η HEMEXPO ιδρύθηκε πριν από εννιά χρόνια, όταν οι ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην κατασκευή ναυτιλιακού εξοπλισμού αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να κερδίσουν μερίδια στις αγορές του εξωτερικού, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ασία.

Διαβάστε επίσης:

WIMA: Συνεχίζεται και σήμερα το συνέδριο και η έκθεση των 35 εταιρειών της ναυτιλίας

Top Ships (Ευάγγελος Πιστιόλης): Ναύλωσε δύο τάνκερ με 41.500 εκατ. δολάρια

Οι Έλληνες εφοπλιστές ναυπηγούν 317 ποντοπόρα πλοία