ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην επιστολή της η Dport Services αναφέρει ότι στην απάντηση του ΕΦΚΑ αγνοείται το γεγονός ότι για το θέμα αυτό αναμένεται η έκδοση απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας με την οποία θα διευθετείται οριστικά και αμετάκλητα ένα ζήτημα το οποίο ταλαιπωρεί τα τελευταία χρόνια τους εργαζόμενους. Σημειώνεται επίσης ότι η DPort Services έχει ταχθεί από την πρώτη στιγμή υπέρ της ένταξης των εργαζομένων τους στους προβλήτες II και III του λιμένα Πειραιά στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Ένσημα σύμφωνα με τη νόμιμη θεσμοθετημένη διαδικασία με την οποία θα διασφαλίζονται τα εργασιακά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα όλων των εργαζομένων.
Ειδικότερα, ο Γεώργιος Θ. Πέτσης, εκπρόσωπος της εταιρείας έδωσε στη δημοσιότητα την ακόλουθη επιστολή:
«Αναρτήθηκε στον πίνακα ανακοινώσεων του σωματείου ΕΝΕΔΕΠ, που δραστηριοποιείται στους προβλήτες II και III Πειραιά, η από 11/01/24 με αριθμό 39239/735852 απάντησή σας στο υπ’ αριθμόν 735852/8-12-2023 ερώτημά του, σχετικά με το παραπάνω θέμα.
Για μία ακόμη φορά και χωρίς καν να τηρήσετε την, έστω, στοιχειώδη επιφύλαξη, προσπαθείτε να προκαταβάλλετε αποφάσεις ανώτατου δικαστικού οργάνου, στην κρίση του οποίου έχει περιέλθει η συγκεκριμένη υπόθεση.
Οι κανόνες της επαγγελματικής ευσυνειδησίας και της θεσμικής ορθότητας ορίζουν, πρώτού δοθεί από τον ΕΦΚΑ η οποιαδήποτε απάντηση σε οποιοδήποτε με την υπόθεση ερώτημα του τίθεται, την αναμονή της απόφασης του ανωτάτου δικαστηρίου, που θα αποφανθεί οριστικά και αμετάκλητα για το ζήτημα το οποίο ταλαιπωρεί τα τελευταία χρόνια τους εργαζόμενους.
Σε κάθε περίπτωση, λάβετε υπόψη ότι με τις τακτικές αυτές, πέραν του θεσμικού ατοπήματος, δημιουργείτε παράλληλα αρνητικό κλίμα σε ένα σύνολο εργαζομένων και σε μία περιοχή, όπως οι προβλήτες II και III Πειραιά, όπου η τήρηση της νομιμότητας είναι αυτοσκοπός.
Η DPort και οι συνεργαζόμενες εταιρίες από την πρώτη στιγμή σε συναντήσεις με τη Διοίκηση του ΕΦΚΑ όπως και σε συναντήσεις στο Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης έχουν ταχθεί υπέρ της ένταξης των εργαζομένων τους στα Βαρέα και Ανθυγιεινά ένσημα, σύμφωνα με τη νόμιμη θεσμοθετημένη διαδικασία, ώστε να διασφαλίζονται όλοι οι εργαζόμενοι και τα εργασιακά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα τους».
Διαβάστε επίσης:
Euroseas (Αριστείδης Πίττας): Ναύλωσε πλοίο με 17.000 δολάρια την ημέρα
Οι Βασίλης Πατέρας και Θάνος Πασιαλής απέκτησαν το πρώτο τους πλοίο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Goldman Sachs: Αγοράστε χρυσό – Τιμή στόχος τα 3.000 δολάρια ανά ουγγιά στο τέλος του 2025
- Μαίρη Τζαχάρη: Δωρεά $50 εκατομμυρίων της ομογενούς στο ΜΕΤ της Νέας Υόρκης
- Prosperty – Ελληνικό Κτηματολόγιο: Στρατηγική συνεργασία για την ψηφιακή αναβάθμιση της αγοράς ακινήτων
- Τα ορατά και μη ορατά της τέχνης – Έκθεση Νάκη Παναγιωτίδη στο Ίδρυμα Β&Ε Γουλανδρή