Το νεότευκτο πλοίο M/T «Alterego», δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αργού πετρελαίου τύπου VLCC, οικολογικού τύπου, εξοπλισμένo με σύστημα καθαρισμού καυσαερίων μεταφορικής ικανότητας 300.000 dwt, που κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries της Νοτίου Κορέας, παρέλαβε με επιτυχία η Capital Ship Management Corp.

Είναι το δεύτερο από τα δύο δεξαμενόπλοια που παραδίδονται από τα ναυπηγεία εντός του 2022, τα οποία διαθέτουν την δυνατότητα αξιοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου και αμμωνίας ως καύσιμο (ammonia ready, LNG-fuel ready).

Τα δύο πλοία είναι νέας γενιάς και ανταποκρίνονται στις πιο σύγχρονες απαιτήσεις της νομοθεσίας (Tier III μειωμένων εκπομπών NOx). Διαθέτουν πιστοποίηση (notation) από τον Αμερικανικό Νηογνώμονα ABS ENVIRO, ABS Ammonia Fuel Ready και LNG Fuel Ready και είναι εξοπλισμένα με notation IHM για ασφαλή ανακύκλωση, καθιστώντας τα από τα πλέον περιβαλλοντικά φιλικά και αποδοτικά πλοία στον παγκόσμιο στόλο δεξαμενόπλοιων τύπου VLCC.

Σχετικά με την Capital Ship Management Corp.

Η Capital Ship Management Corp. αποτελεί έναν διακεκριμένο χειριστή ποντοπόρων πλοίων, που προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες σε κάθε πτυχή της διαχείρισης πλοίων. Σήμερα αριθμεί ένα στόλο 39 δεξαμενόπλοιων (12 VLCC, 15 Aframaxes, 11 MR/Handy product tankers και 1 μικρό δεξαμενόπλοιο) με συνολικό φορτίο (dwt) 5,95 εκατομμύρια τόνους.

Η Capital Ship Management Corp. έχει εκτενή εμπειρία στη διαχείριση διαφόρων τύπων και μεγεθών πλοίων, συμπεριλαμβανομένων όλων των δεξαμενόπλοιων (VLCC, Suezmax, Aframax/LR2, Panamax/LR1, MR/Handy and small tankers), πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου (Cape, Panamax, Handymax και Handy), όπως καθώς και OBO και container.

Διαβάστε επίσης

Γερμανία: Πράσινο φως για τη συμμετοχή, αν και «ψαλιδισμένη», της COSCO στο λιμάνι του Αμβούργου

Γιατί καθυστερεί η απόφαση του ΣτΕ για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά; – Σε αναμονή ο Γιώργος Προκοπίου και οι εργαζόμενοι

Γιάννης Σ. Βαρδινογιάννης: Το «ευχαριστώ» στον Γαλλιάκη για την παρακαταθήκη που κληροδότησε στην ΑΝΕΚ