• Ναυτιλία

    GR8 Chartering Hellas: Οκτώ Έλληνες brokers ιδρύουν νέα ναυλομεσιτική στην Αθήνα

    • NewsRoom
    Θ. Βαβατσιούλας, Χ. Αγγελάκος, Κ. Σβολάκης (πάνω), Αρ. Σβολάκης, Θ. Βασιλάκης (κάτω)

    Θ. Βαβατσιούλας, Χ. Αγγελάκος, Κ. Σβολάκης (πάνω), Αρ. Σβολάκης, Θ. Βασιλάκης (κάτω)


    Μία νέα ναυλομεσιτική εταιρεία θα ξεκινήσει τις εργασίες της την ερχόμενη εβδομάδα στην Αθήνα, εστιάζοντας στην αγορά ξηρού φορτίου.

    Στο νέο εγχείρημα προχωρούν οκτώ Έλληνες ναυλομεσίτες, που αποχώρησαν πρόσφατα από τις εταιρείες Lightship Chartering και Arrow Shipbroking, όπως αναφέρει το tradewinds.

    H GR8 Chartering Hellas, όπως ονομάζεται, θα δραστηριοποιείται σε bulkers κατηγορίας handysize έως ultramaxes και φιλοδοξεί να λειτουργήσει ως μπουτίκ. Τα γραφεία της βρίσκονται στη Λεωφόρο Συγγρού.

    Ιδρυτές της είναι οι ναυλομεσίτες Λάμπρος Βέργος, Αρκάδιος Σβολάκης, Κομνηνός Σβολάκης και Θοδωρής Βαβατσιούλας που εργάζονταν στην Lightship στην Αθήνα, καθώς και ο Χάρις Αγγελάκος που εργάζονταν στην ίδια εταιρεία αλλά στο γραφείο της Γενεύης. Επίσης, ο Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, ο Θοδωρής Δανίκας και ο Θεοδόσιος Βασιλάκης που αποχώρησαν από την Arrow.

    Από την συνεργασία αυτή, των οκτώ Ελλήνων brokers, προέκυψε και το όνομα της εταιρείας: GR8.

    «Ο λόγος για τον οποίο φύγαμε δεν είναι ότι δεν ήμασταν ικανοποιημένοι με τους μισθούς μας — και προφανώς, δεν θα είμαστε ανταγωνιστές της Arrow ή της Lightship, αυτές είναι μεγάλες εταιρείες και εμείς μόλις οκτώ άτομα που ξεκινάμε την δική μας», δήλωσε ο Θ. Βασιλάκης στο TradeWinds.

    Και συμπλήρωσε ότι στόχος είναι μία ναυλομεσιτική μπουτίκ, που θα μπορεί να εξυπηρετεί τους πελάτες της, να καλύψει τις ανάγκες τους και να ικανοποιήσει ή να επιλύσει τυχόν προβλήματα που μπορεί να προκύψουν στο μέλλον.

    Στα επόμενα σχέδια είναι η διεύρυνση του γραφείου στην Αθήνα, σε πρώτη φάση, φιλοδοξώντας να διπλασιαστεί ο αριθμός των εργαζομένων μέχρι το τέλος του έτους.

    Διαβάστε ακόμη:

    Όμιλος Columbia: «Αγκυροβολεί» στην Κωνσταντινούπολη για να ενισχύσει την ναυτιλία της Τουρκίας

    Έλληνες εφοπλιστές: Στην 3η θέση με 91 πλοία στις αγορές ποντοπόρων από δεύτερο χέρι

    Drewry: Μειώθηκαν κατά 2% οι ναύλοι στις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων

    ──────────────────



    ΣΧΟΛΙΑ