ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με την Allied Shipbroking το χωρητικότητας 74,090-dwt Rodon Amarandon (κατασκευής 2001) πουλήθηκε σε Κινέζους αγοραστές έναντι 6,6 εκατ. δολαρίων. Και μολονότι γενικά οι τιμές στην αγορά του ξηρού φορτίου βρίσκονται υπό πίεση το τελευταίο διάστημα, η τιμή αυτή είναι υψηλότερη κατά 2 εκατομμύρια δολάρια από την αξία διάλυσης του πλοίου.
Πάντως, όταν η εταιρεία έβαλε για πρώτη φορά πωλητήριο στο πλοίο, τον περασμένο Ιούλιο, το Rodon Amaranton πιθανότατα άξιζε κοντά στα 10 εκατομμύρια δολάρια, ωστόσο την περίοδο εκείνη δεν υπήρξε κάποια συμφωνία για την πώλησή του.
Το συγκεκριμένο πλοίο ήταν πραγματικό «χρυσωρυχείο» για την Goulandris Bros, που το απέκτησε το 2001 έναντι 23 εκατομμυρίων δολαρίων. Το 2007 η αξία του πλοίου υπολογιζόταν στα 72 εκατομμύρια δολάρια.
Το Rodon Amaranton ήταν ναυλωμένο για πολλά χρόνια από την Kristian Jebsens Rederi και απασχολείτο στη βόρεια Νορβηγία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Goulandris Bros δεν είναι ιδιαίτερα ενεργή στην αγορά των μεταχειρισμένων πλοίων. Σύμφωνα με το TradeWinds, η τελευταία φορά που πούλησε πλοίο της ήταν τον Δεκέμβριο του 2017, όταν ένα παρόμοιο πλοίο, το Zagora (χωρητικότητας 73.400 dwt, κατασκευής 2001) πωλήθηκε επίσης σε κινεζική εταιρεία έναντι 8,5 εκατ. δολαρίων. Η εταιρεία διαθέτει σήμερα έξι πλοία panamax και kamsarmax.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν