Σε δύο συμφέρουσες συμφωνίες ναύλωσης προχώρησε η εταιρεία Globus Maritime Limited, συμφερόντων της οικογένειας Φειδάκη, εκμεταλλευόμενη την άνοδο των ναύλων στην αγορά ξηρού φορτίου.

Σε ανακοίνωση της αναφέρει ότι προχώρησε στην ναύλωση του χωρητικότητας 58,790 dwt supramax Sun Globe, κατασκευής 2007, έναντι 32.000 δολαρίων ημερησίως. Η ναύλωση ξεκίνησε στις 15 Αυγούστου και θα έχει διάρκεια τουλάχιστον πέντε μήνες, με περιθώριο αύξησης του χρονικού διαστήματος σε επτά μήνες.

Η ναυτιλιακή εκτιμά ότι θα αποκομίσει ακαθάριστα έσοδα περίπου 4,4 εκατομμύρια δολάρια για την ελάχιστη περίοδο ναύλωσης και περίπου 7,3 εκατομμύρια δολάρια εάν η ναύλωση συνεχιστεί για τη μέγιστη περίοδο.

Παράλληλα, με μία ακόμη συμφωνία ναύλωσε από τις 15 Αυγούστου και το χωρητικότητας 74,432 dwt panamax Moon Globe, κατασκευής 2005, με ακαθάριστα ημερήσια ναύλα 29.250 δολάρια. Η διάρκεια της ναύλωσης θα κυμανθεί από πέντε έως επτά, το μέγιστο, μήνες αποφέροντας στα ταμεία της εταιρείας από 4,1 εκατ. δολάρια έως 6,7 εκατ. δολάρια.

Ο πρόεδρος και CEO της Globus Maritime Limited, Θάνος Φειδάκης, σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε νέους ναυλωτές για δύο από τα πλοία μας. Αυτές οι συμφωνίες περιλαμβάνουν ναύλα αρκετά υψηλότερα από αυτά των προηγούμενων συμφωνιών που έληξαν. Επιπλέον, έχουμε κάνει σημαντικά βήματα για την ισχυροποίηση της εταιρείας και του ισολογισμού της. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να εστιάζουμε στη δημιουργία αξίας και στη μακροπρόθεσμη επιτυχία μας”.

Από τις αρχές του έτους η εταιρεία ενίσχυσε το στόλο της με δύο μεταχειρισμένα bulkers. Τον Φεβρουάριο απέκτησε ένα ακόμη kamsarmax κατασκευής 2011, στο ναυπηγείο Universal Shipbuilding Corporation της Ιαπωνίας. Η τιμή εξαγοράς καθορίστηκε στα 16,2 εκατ. δολάρια και το πλοίο μετονομάστηκε σε Power Globe.

Τον Μάρτιο ανακοίνωσε την εξαγορά ενός οικολογικού τύπου Kamsarmax κατασκευής 2018, το οποίο κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Jiangsu New Yangzi, έναντι 27 εκατ. δολαρίων.

Μετά από τις παραπάνω κινήσεις, η Globus Maritime Limited, διαθέτει στόλο με οκτώ πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου συνολικής χωρητικότητας 544,420 dwt, μέσης ηλικίας 10,3 ετών.

Διαβάστε ακόμα:

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση