ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα έσοδα στο εξάμηνο του τρέχοντος έτους διαμορφώθηκαν στα 17,2 εκατομμύρια δολάρια και τα κέρδη στα 3 εκατ. δολάρια.
Το προσαρμοσμένο EBITDA ανήλθε στα 6 εκατ. δολάρια.
Το ημερήσιο έσοδο των πλοίων στο δεύτερο τρίμηνο ήταν 14.578 δολάρια, ενώ στο πρώτο τρίμηνο ήταν 13.246 δολάρια.
Οι θυγατρικές εταιρείες της Globus κατέχουν και εκμεταλλεύονται επτά πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, αποτελούμενα από ένα Supramax, τέσσερα Kamsarmax και δύο Ultramax.
Σχολιάζοντας η διοίκηση τα οικονομικά αποτελέσματα, επισήμανε:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να προσφέρουμε για άλλη μια φορά θετικά αποτελέσματα στο εξάμηνο, διατηρώντας παράλληλα έναν υγιή ισολογισμό και παραμένοντας δεσμευμένοι στην ανανέωση και επέκταση του στόλου μας με σύγχρονα και οικονομικά πλοία.
Η αγορά ναυλώσεων μέχρι στιγμής το 2024, αν και όχι θεαματική, ήταν σχετικά υγιής.
Οι διάφορες δυναμικές και ροές φορτίου αλλάζουν συνεχώς, καταφέραμε να παραμείνουμε κερδοφόροι και να διατηρήσουμε το λειτουργικό μας κόστος σε λογικά επίπεδα και τη αξιοποίηση του στόλου σε υψηλά επίπεδα.
Παρά τις σημαντικές γεωπολιτικές προκλήσεις σε όλο τον κόσμο, πλοηγούμαστε σε αυτές τις προκλήσεις χωρίς να χρειάζεται να παραιτηθούμε από τις ευκαιρίες της αγοράς που μπορεί να εμφανιστούν.
Το 2024 μέχρι στιγμής ήταν μια σημαντική χρονιά για την εταιρεία, αφού παρέλαβε δύο νεότευκτα Ultramaxes και αναμένοντας να παραλάβουμε σύντομα και ένα τρίτο.
Εκτός από αυτά τα πλοία, έχουμε επίσης δύο νεότευκτα πλοία που ναυπηγούνται στην Ιαπωνία που θα παραδοθούν το 2026. Ταυτόχρονα, πουλήσαμε ένα Panamax του 2005 με κέρδος. Επιπλέον, καταφέραμε να χρηματοδοτήσουμε τα νέα πλοία που αποκτήθηκαν με ευνοϊκούς όρους και προϋποθέσεις.
Είναι τόσο ικανοποιητικό να βλέπουμε τα νέα μας πλοία ανταγωνιστικά και περιζήτητα από αξιόπιστους ναυλωτές και να διαπραγματεύονται επί του παρόντος με πριμ έναντι του δείκτη BSI 58.
Επιπλέον, και μέχρι στιγμής, έχουν αποδειχθεί σημαντικά πιο αποτελεσματικά από τα παλαιότερα Supramax που αντικαταστάθηκαν στον στόλο.
Συνεχίζουμε να αξιολογούμε νεότευκτα μεγαλύτερου μεγέθους καθώς και εναλλακτικές επιλογές καυσίμων και ταυτόχρονα παρακολουθούμε την αγορά μεταχειρισμένων, εξετάζοντας τις δυνατότητες περαιτέρω επέκτασης του στόλου με πλοία που χρησιμοποιούν οικονομικά καύσιμα.
Οι εσωτερικές συζητήσεις είναι σε εξέλιξη σχετικά με τις επιλογές που βλέπουμε στην αγορά, τις τιμές και τις θέσεις παράδοσης. Ταυτόχρονα, διερευνούμε διάφορες ευκαιρίες χρηματοδότησης που ανοίγονται σε νέες αγορές σε όλο τον κόσμο.
Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε και να επεκτείνουμε την αξία των μετόχων διατηρώντας παράλληλα έναν υγιή ισολογισμό, καθώς και την τήρηση ή υπέρβαση των προτύπων ασφάλειας και ποιότητας του κλάδου και των πελατών μας».
Διαβάστε επίσης:
Από την κωμωδία της «Δρακογενιάς», στους κλόουν της Κασσελακικής «Αριστεράς»
Andrea Orcel: O τραπεζίτης που δεν φοβόταν να κοιτάξει τον εαυτό του στον καθρέφτη
Συμμαχία των μεσογειακών χωρών για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στον πρωτογενή τομέα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!