ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Η Globus Maritime Limited,του Γιώργου και του Θάνου Φειδάκη γνωστοποίησε τα μη ελεγμένα ενοποιημένα οικονομικά της αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο και το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023.
Τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 7,7 εκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2023 και στα 24,1 εκατομμύρια δολάρια το 9μηνο του τρέχοντος έτους.
Τα καθαρά έσοδα ανήλθαν στα 3,5 εκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2023 και 4,9 εκατομμύρια δολάρια στο 9μηνο του 2023.
Το προσαρμοσμένο EBITDA διαμορφώθηκε στα 2 εκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο και 4,2 εκατομμύρια δολάρια το 9μηνο του 2023.
Επισημαίνεται ότι οι θυγατρικές της Globus κατέχουν και εκμεταλλεύονται έξι πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην, που αποτελούνται από ένα Supramax, ένα Panamax και τέσσερα Kamsarmax.
Η εταιρεία, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα, τονίζει:
«Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου είδαμε μια αδύναμη αγορά στο πρώτο εξάμηνο αλλά σημαντικά ισχυρότερη σε σύγκριση με το δεύτερο εξάμηνο. Εποχικοί παράγοντες αλλά και γεωπολιτικοί έπαιξαν ρόλο στην κίνηση της αγοράς. Χαιρόμαστε που σήμερα βρίσκεται σε πολύ πιο υγιές επίπεδο και ελπίζουμε η ανοδική τάση να συνεχιστεί.
Καθώς τα θεμελιώδη μεγέθη της προσφοράς και της ζήτησης παραμένουν σταθερά, αναμένουμε ότι η αγορά θα βελτιωθεί σταδιακά στο μέλλον. Εξακολουθούμε να προτιμούμε να διατηρήσουμε την έκθεσή μας κατά την ενοικίαση ναύλωση απασχολώντας τα πλοία μας με βραχυπρόθεσμα TC και ακόμη μεγαλύτερες περιόδους απασχόλησης, αναλαμβάνουμε ως επί το πλείστον την έκθεσή τους στην αγορά spot.
Αυτή είναι μια συναρπαστική στιγμή για την εταιρεία καθώς ανυπομονούμε για την παράδοση του πρώτου από τα νέα μας ναυπηγικά πλοία τον Ιανουάριο του 2024. Είμαστε βέβαιοι ότι η υψηλή ποιότητα αυτών των σκαφών θα εκτιμηθεί από μια υγιή αγορά και ότι θα απολαμβάνουν αξιοπρεπή απασχόληση. Η εταιρεία αναζητά πάντα τρόπους επέκτασης του στόλου της, εστιάζοντας κυρίως σε σύγχρονα ή «οικολογικά» πλοία λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες αλλά και τις ιστορικές συνθήκες της αγοράς.
Όσον αφορά τη χρηματοδότηση, συνεχίζουμε να αναζητούμε συμφωνίες που θα ταιριάζουν στο προφίλ του στόλου και της εταιρείας, καθώς και στα σχέδιά της για προσεκτική επέκταση. Προτεραιότητά μας είναι να διασφαλίσουμε την υγεία της εταιρείας διατηρώντας μια συντηρητική προσέγγιση αλλά ταυτόχρονα χωρίς να θυσιάζουμε την παρουσία μας στην αγορά. Εργαζόμαστε για να επεκτείνουμε τις τρέχουσες σχέσεις μας με χρηματοδότες σε όλο τον κόσμο.
Παραμένουμε στο επίκεντρό μας να μεγιστοποιήσουμε την αξία των μετόχων χωρίς να βλάψουμε τη μακροπρόθεσμη ικανότητα της εταιρείας να αναπτυχθεί».
Διαβάστε επίσης
Την Δευτέρα αρχίζει το Μονοθυριδικό Ναυτιλιακό Κέντρο (One Stop Shipping Centre) στην Κύπρο
Εντοπισμός σαράντα ενός ατόμων στο Πόρτο Ράφτη και σύλληψη των δύο διακινητών τους στην Κέα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Θ. Καρποδίνη (ΕΟΠΥΥ): Οι έλεγχοι, οι βιοδείκτες και οι αλλαγές στη συνταγογράφηση
- Αγωγή ύψους 450 εκατ. ευρώ κατά του Δημοσίου για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο
- Επενδύσεις 2 δισ. σε ακίνητα πριν την εκπνοή του 2024 – Έσοδα 4,2 δισ. από τις ιδιωτικοποιήσεις
- Αφοι Βρισιμτζή – Champion ΑΕΒΕ: Πλειστηριασμός για την εταιρεία των 90 ετών