• Ναυτιλία

    Globus Maritime ( Γιώργος και Αθανάσιος Φειδάκης): Σύσταση για την τιμή της μετοχής που είναι κάτω από $1

    Φειδάκης Globus

    Θάνος (αριστερά) και Γιώργος (δεξιά) Φειδάκης, εφοπλιστές Globus Maritime Ltd.


    Η ελληνικών συμφερόντων εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Globus Maritime, του Γιώργου Φειδάκη και του Αθανάσιου Φειδάκη, προσπαθεί να ενισχύσει την τιμή της μετοχής της, καθώς έλαβε προειδοποίηση από το Χρηματιστήριο Nasdaq ότι η κοινή μετοχή της εταιρείας διαπραγματεύεται επί εβδομάδες κάτω από το ελάχιστο επίπεδο του 1 δολαρίου ανά μετοχή.

    Η εταιρεία γνωστοποίησε ότι έλαβε γραπτή ειδοποίηση από τη Nasdaq με ημερομηνία 12 Ιουλίου 2023, αναφέροντας ότι επειδή η τιμή κλεισίματος της κοινής μετοχής της εταιρείας από τις 25 Μαΐου έως τις 11 Ιουλίου 2023 ήταν κάτω από 1 δολάριο ανά μετοχή, η Globus Maritime δεν πληροί πλέον την ελάχιστη τιμή για το Nasdaq Capital Market.

    Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η ισχύουσα περίοδος χάριτος για την ανάκτηση της συμμόρφωσης είναι 180 ημέρες ή έως τις 8 Ιανουαρίου 2024.

    Η εταιρεία σκοπεύει, όπως τονίζει σε ανακοίνωση της, να θεραπεύσει την τιμή της μετοχής, εντός της προβλεπόμενης περιόδου χάριτος.

    Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η κοινή μετοχή της Globus Maritime θα συνεχίσει να είναι εισηγμένη και να διαπραγματεύεται στο Nasdaq Capital Market.

    Η Globus Maritime τονίζει ότι εξετάζει όλες τις επιλογές της, συμπεριλαμβανομένου και της διαδικασίες της reverse split, προκειμένου να ανακτήσει τη συμμόρφωση με την απαίτηση ελάχιστης τιμής προσφοράς της Nasdaq Capital Market .

    Η εταιρεία αποκαλύπτει ότι μπορεί να θεραπεύσει αυτήν την ανεπάρκεια εάν η τιμή κλεισίματος προσφοράς της κοινής μετοχής της είναι 1 δολάριο ανά μετοχή ή υψηλότερη για τουλάχιστον δέκα συνεχόμενες εργάσιμες ημέρες κατά τη διάρκεια της περιόδου χάριτος.

    Σε περίπτωση που η Globus Maritime δεν ανακτήσει τη συμμόρφωση εντός της περιόδου χάριτος των 180 ημερών, μπορεί να είναι επιλέξιμη για επιπλέον περίοδο χάριτος 180 ημερών.

    Η Globus Maritime κατέχει επί του παρόντος, εκμεταλλεύεται και διαχειρίζεται ένα στόλο οκτώ πλοίων ξηρού χύδην φορτίου που μεταφέρουν σιδηρομετάλλευμα, άνθρακα, σιτηρά, προϊόντα χάλυβα, τσιμέντο, αλουμίνια και άλλα ξηρά φορτία χύδην διεθνώς.

    Ποιοι είναι οι Γιώργος και Αθανάσιος Φειδάκης

    Ο Γεώργιος Φειδάκης, είναι ο ιδρυτής της εταιρείας και έχει διατελέσει μη εκτελεστικός πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου από την ίδρυσή της.

    Ο Γιώργος Φειδάκης είναι επίσης ο μεγαλομέτοχος και Πρόεδρος της F.G. Europe S.A., εταιρεία με την οποία δραστηριοποιείται ο Γιώργος Φειδάκης από το 1994 και ενεργεί ως πρόεδρος και στέλεχος σε πολλές από τις θυγατρικές της.

    Η FG Europe δραστηριοποιείται σε τέσσερις επιχειρηματικές γραμμές και διανέμει γνωστά brands στην Ελλάδα, τα Βαλκάνια, την Τουρκία, την Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

    Η FG Europe δραστηριοποιείται επίσης στην αγορά κλιματιστικών και λευκών και καφέ ηλεκτρικών ειδών στην Ελλάδα και σε δέκα άλλες χώρες της Ευρώπης καθώς και στην παραγωγή ανανεωτικής ενέργειας.

    Ο Γιώργος Φειδάκης είναι επίσης διευθυντής και διευθύνων σύμβουλος της R.F. Energy S.A., εταιρεία που σχεδιάζει, αναπτύσσει και ελέγχει τη λειτουργία ενεργειακών έργων και ενεργεί ως διευθυντής και εκτελεστικό για αρκετές από τις θυγατρικές της.

    Από τις 31 Ιανουαρίου 2017, ο Γ. Φειδάκης είναι ο πλειοψηφικός μέτοχος της Eolos Shipmanagement SA. Ο Γ. Φειδάκης είναι επίσης βασικός μέτοχος της Cyberonica S.A., μιας οικογενειακής επιχείρησης και ο ιδιοκτήτης από την ίδρυσή του.

    Ο Αθανάσιος Φειδάκης, είναι Πρόεδρος, Διευθύνων Σύμβουλος και Οικονομικός Διευθυντής της εταιρείας και διορίστηκε στο διοικητικό συμβούλιο τον Ιούλιο του 2013 για να καλύψει μια κενή θέση στο διοικητικό μας συμβούλιο.

    Από τις 28 Δεκεμβρίου 2015 ορίστηκε επίσης Πρόεδρος, Διευθύνων Σύμβουλος και Οικονομικός Διευθυντής ο Αθανάσιος Φειδάκης. Από τον Οκτώβριο του 2011 έως τον Ιούνιο του 2013, ο Αθανάσιος Φειδάκης εργάστηκε στο τμήμα λειτουργιών και ναυλώσεων ως διαχειριστής.

    Πριν από αυτό και από τον Σεπτέμβριο του 2010 έως τον Μάιο του 2011, ο Αθανάσιος Φειδάκης εργάστηκε στην ACM, μια ναυλομεσιτική εταιρεία, ως μεσίτης S&P και από τον Οκτώβριο του 2007 έως τον Απρίλιο του 2008, εργάστηκε στην Clarksons, ως ναυλωτής στο τη ναύλωση εμπορευμάτων ξηρού φορτίου και την πώληση και αγορά πλοίων.

    Από τον Απρίλιο του 2011 έως τον Απρίλιο του 2016 ο Αθανάσιος Φειδάκης ήταν διευθυντής του Φ.Γ. Europe S.A., μια εταιρεία που ελέγχεται από την οικογένειά του, με εξειδίκευση στη διανομή γνωστών εμπορικών σημάτων στην Ελλάδα, τα Βαλκάνια, την Τουρκία, την Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

    Από τον Δεκέμβριο του 2008 έως τον Δεκέμβριο του 2015, ο Αθανάσιος Φειδάκης ήταν Πρόεδρος της Cyberonica S.A., μιας οικογενειακής εταιρείας που ειδικεύεται στην ανάπτυξη ακινήτων.

    Ο Αθανάσιος Φειδάκης είναι κάτοχος πτυχίου B.Sc. στις Επιχειρηματικές Σπουδές και M.Sc. στο Shipping Trade and Finance από το Cass Business School (City University London) και MBA από το London School of Economics.

    Επιπλέον, ο Αθανάσιος Φειδάκης διαθέτει επαγγελματικά προσόντα στη ναύλωση ξηρού φορτίου και τις εργασίες από το Institute of Chartered Shipbrokers.

    Διαβάστε επίσης:

    Γεωργιάδης: Εγκαινιάζουμε σήμερα τη συνεργασία μας με τη ΓΣΕΕ – Δεν θα αιφνιδιάσουμε ποτέ κανέναν

    Ένωση Λιμένων Ελλάδος: Συνάντηση για πρώτη φορά στο Ηράκλειο – Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας

    Μαρινάκης: Ευθύνη όλων η νομοθέτηση της εμβληματικής μεταρρύθμισης για την ψήφο των Ελλήνων του εξωτερικού



    ΣΧΟΛΙΑ