«Οι υπερφορολογίες, πρώτα οι Ets, μετά το Fuel Eu αποδεκατίζουν τον κλάδο και θα αυξήσουν το κόστος μεταφοράς κατά περίπου 20-25%. Προκαλείται ζημιά σε έναν τομέα που αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της χώρας και της Ευρώπης. Ελπίζουμε ότι η Ευρώπη θα σκεφτεί και θα κάνει ένα βήμα πίσω σε αυτούς τους φόρους».
Ο πρόεδρος της Alis, Sustainable Intermodal Logistics Association, Guido Grimaldi με αφορμή την ολοκλήρωση της τέταρτης έκθεσης της LetExpo, που πραγματοποιήθηκε στο Veronafiere, επισήμανε: «Δεν βοηθούν στην απομάκρυνση του άνθρακα, αλλά στην πραγματικότητα οδηγούν σε μια μετατόπιση προς τα πίσω που φέρνει εκατομμύρια φορτηγά από τους θαλάσσιους αυτοκινητόδρομους σε πραγματικούς αυτοκινητόδρομους, αυξάνοντας έτσι το κόστος εξωτερικού. Χωρίς να ξεχνάμε ότι χάρη στους θαλάσσιους αυτοκινητόδρομους και τις διατροπικές γραμμές, σήμερα οι Ιταλοί εξοικονομούν 7 δισ. ευρώ», κατέληξε ο Γκριμάλντι.
Η Alis αντιπροσωπεύει 2.300 εταιρείες, 320.000 εργαζόμενους και 90 δισεκατομμύρια συνολικό κύκλο εργασιών σε ιταλικό και ευρωπαϊκό επίπεδο.
Διαβάστε επίσης:
Εξίσωση μισθών σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα
Το σχέδιο της ΕΕ για τα κρίσιμα φάρμακα – Οι θέσεις της ΠΕΦ και του ΣΦΕΕ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η ΕΕ θωρακίζει ποινικά το περιβάλλον – Τι προβλέπει το νέο θεσμικό πλαίσιο
- Αττική: Πώς συμμορία έκλεβε αυτοκίνητα κατά παραγγελία – Δύο ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ενοικίασης ΙΧ στην κεφαλή της οργάνωσης (βίντεο)
- Deutsche Bank: Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι από την «Ημέρα Απελευθέρωσης»
- Η Giorgetti συναντά τη Maserati: Μια Συμμαχία Κομψότητας για τη Milan Design Week 2025
