ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Σύμφωνα με ναυλομεσίτες που επικαλείται το TradeWinds, η ελληνική ναυτιλιακή απέκτησε το πλοίο Teide Spirit (χωρητικότητας 150.000 dwt, κατασκευής 2004) έναντι περίπου 18,8 εκατομμυρίων δολαρίων. Σημειωτέον ότι το πλοίο είναι ναυλωμένο από την Teekay.
Σημειώνεται ότι τον περασμένο Ιούνιο η Eurotankers απέκτησε το suezmax Hrvatska (χωρητικότητας 166.500 dwt, κατασκευής 2005), καταβάλλοντας το ποσό των 20,7 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η Eurotankers διαθέτει στόλο αποτελούμενο από 12 τάνκερ και λιγότερα πλοία ξηρού φορτίου.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Αύγουστο το Δικαστήριο του Ρότερνταμ προχώρησε στην περικοπή κατά 2 εκατ. δολ. της αποζημίωσης συνολικού ύψους 5,83 εκατ. δολ. που διεκδικεί η Eurotankers για την αγορά ενός πλοίου που δεν προχώρησε ποτέ. Το μήλον της έριδος μεταξύ της ελληνικής ναυτιλιακής και της πλοιοκτήτριας Asset Management Corp of Nigeria (Amcon) είναι το tanker Mongolia (χωρητικότητας 146.268-dwt και κατασκευής 1996). Το πλοίο επισχέθηκε πέρσι από τη Eurotankers εξαιτίας του γεγονότος ότι η Amcon αποχώρησε από τη συμφωνία λίγο προτού ολοκληρωθεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Πέθανε ο ιδρυτής της «Atlas Maritime Ltd», Σπύρος Πατίτσας
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Εκτόξευση στην αγορά των capesizes – Τα στοιχεία που δείχνουν ένα ισχυρό 2018
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Η AM Nomikos πουλά δύο capesizes που είχε αποκτήσει από τη MEP
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ