ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Να το ξεκαθαρίσουμε: η ακτοπλοΐα είναι δημόσια συγκοινωνία που εκτελείται από ιδιωτικά κεφάλαια.
Η Πολιτεία πρέπει να προσφέρει και όχι να παίρνει κεφάλια χωρίς λόγο».
Μιλώντας στην τηλεόραση του “Αντέννα”, ο εφοπλιστής Γιώργος Στεφάνου της Golden Star, με αφορμή το περιστατικό στο λιμάνι της Άνδρου, είπε:
«Εγώ αν ήμουν καπετάνιος στο λιμάνι της Άνδρου με πάνω από 7 μποφόρ δεν θα έμπαινα και μιλάω ως καπετάνιος γιατί είμαι καπετάνιος.
Δεν είμαι πλοιοκτήτης μόνο, είμαι καπετάνιος με πολύ μεγάλη εμπειρία.
«Οχι, στην ακτοπλοΐα, αλλά στην ποντοπόρο ναυτιλία. Και ερωτώ:, για ποιό λόγο να βρει τον μπελά του και να πάει στο αυτόφωρο ένας καπετάνιος με μεγάλη εμπειρία που πήγε να σώσει επιβάτες και πλοίο μέσα στο πολύ επικίνδυνο λιμάνι της Άνδρου;
Εγω απορώ που δεν έχουν κατέβει οι πλοίαρχοι σε απεργία με αυτά που γίνονται;»
Στη συνέχεια ο Γιώργος Στεφάνου, πρόσθεσε: «Αν συνεχίσουν αυτές οι πρακτικές θα υπάρξει πρόβλημα στον τουρισμό στην Ελλάδα. Πρέπει τα ναυτικά θέματα να μην λύνονται με τον εισαγγελέα και το αυτόφωρο.
Διότι προβλέπω να μην προσεγγίζουν τα ελληνικά λιμάνια οι πλοίαρχοι με πάνω από 6 μποφόρ. Οι πλοίαρχοι μας είναι ήρωες που ρίχνουν καταπέλτες σε αυτά τα βραχάκια».
Διαβάστε επίσης:
ΟΜΥΛΕ: Ατύχημα στο Λιμάνι του Πειραιά – Σοβαρός τραυματισμός ενός εργαζομένου
Λιμάνι Πειραιά: Ανέβηκε στην 4η θέση στην Ευρώπη στη διακίνηση κοντέινερ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike