«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε την προσθήκη ενός τόσο ποιοτικού οικολογικού πλοίου στον σύγχρονο, διαφοροποιημένο στόλο μας και ανυπομονούμε να κερδίσει υψηλούς ναύλους που καταγράφονται αυτή τη στιγμή στην ακμάζουσα αγορά δεξαμενόπλοιων», σχολίασε ο Γιώργος Σαρόγλου, COO της TEN, με αφορμή την προσθήκη στο στόλο της εισημένης ναυτιλιακής εταιρείας ΤΕΝ, του Νίκου Π. Τσάκου, του δεξαμενόπλοιου ναυπήγησης του 2020 Νοτιοκορεατικής κατασκευής Very Large Crude Carrier, Elantra Kilimanjaro, χωρητικότητας 299.999 dwt, το οποίο μετονομάστηκε σε «Δίας».

Επισημαίνεται ότι η ΤΕΝ ναυπηγεί επίσης 4 δεξαμενόπλοια, τα οποία θα προστεθούν στα 70 πλοία, χωρητικότητας 8,1 εκατομμυρίων dwt που ήδη λειτουργούν.

1

Επίσης, ο Γιώργος Σαρόγλου, υπογράμμισε: «Με την επαναχάραξη των παγκόσμιων εμπορικών θαλάσσιων δρόμων, που προκύπτει ως ανάγκη από τη νέα γεωπολιτική πραγματικότητα που εκτυλίσσεται μπροστά μας, είμαστε βέβαιοι ότι τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς αργού πετρελαίου, όπως τα VLCC και τα Suezmaxes, θα βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης των μεγάλων αποστάσεων που αναμένονται. να κυριαρχήσουν στις παγκόσμιες μεταφορές πετρελαίου τα επόμενα χρόνια. Με περίπου το 65% του στόλου να βρίσκεται σε συμβάσεις απασχόλησης και με τη διασπορά εσόδων στην αγορά, τοποθετούμε την εταιρεία στην κατάλληλη θέση ώστε να αξιοποιήσει αυτή την εξελισσόμενη ανοδική τάση μακροπρόθεσμα».

Διαβάστε επίσης:

Ρωσία: Εισέπραξε 21 δισ. ευρώ από την πώληση αργού πετρελαίου τον Οκτώβριο

Performance Shipping (Ανδρέας Μιχαλόπουλος): Εξασφάλισε σταθερά έσοδα 85 εκατ. δολαρίων