Tο παλαιότερο τάνκερ VLCC του στόλου της πούλησε η ναυτιλιακή Dynacom Tankers, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου.

Στο εβδομαδιαίο της report η Seasure Shipbroking, αναφέρει ότι πρόκειται για το χωρητικότητας 305,800 dwt Poseidon I, κατασκευής 2002, το οποίο πουλήθηκε στην τιμή των 26 εκατ. δολαρίων.

Η τιμή χαρακτηρίζεται συμφέρουσα, δεδομένου ότι η εταιρεία του κ. Προκοπίου απέκτησε το συγκεκριμένο τάνκερ προ τριετίας, το 2017, από την Gener8 Maritime, στην τιμή των 22,5 εκατ. δολαρίων, αναφέρει το tradewinds.

Επίσης, σύμφωνα με την VesselsValue, η αξία του συγκεκριμένου τάνκερ εκτιμάται στα 21,8 εκατ. δολάρια.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με την Intermodal, η Mitsui OSK Lines (MOL) πούλησε πρόσφατα ένα αντίστοιχο τάνκερ, το χωρητικότητας 300,727 dwt Selena Trader, κατασκευής 2003, στην τιμή των 23 εκατ. δολαρίων.

Το Poseidon I θα συνεχίσει τα ταξίδια, καθώς σύμφωνα με το marinetraffic.com το πλοίο έχει μετονομαστεί σε Virgo και είναι αγκυροβολημένο στο Khor Fakkan στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Η Dynacom Tankers εμφανίζεται δραστήρια στις αγοραπωλησίες μεταχειρισμένων πλοίων.

Τον περασμένο μήνα η ναυτιλιακή εξαγόρασε το χωρητικότητας 305,484 dwt τάνκερ Tokitsu Maru, κατασκευής 2011, το οποίο ανήκε στο στόλο της ιαπωνικής NYK Line. Το τίμημα της εξαγοράς ανήλθε σύμφωνα με την Allied Shipbroking, στα 45 εκατ. δολάρια.

Σύμφωνα με το marinetraffic.com το πλοίο μετονομάστηκε σε Kitsos, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι θα περάσει ειδική επιθεώρηση τον Απρίλιο του 2021.

Την άνοιξη, η ναυτιλιακή του κ. Προκοπίου απέκτησε το χωρητικότητας 300,390 dwt VLCC Takasaki, κατασκευής 2005, έναντι 37,8 εκατ. δολαρίων.

Σημαντική είναι η παρουσία της Dynacom Tankers φέτος και στις νέες παραγγελίες.

Σύμφωνα με τη VesselsValue, υπέγραψε στο τέλος Απριλίου συμφωνία με το κινέζικο ναυπηγείο, New Times Shipbuilding, με το οποίο διατηρεί μακροχρόνια συνεργασία, για την κατασκευή ενός ακόμη τάνκερ suezmax, χωρητικότητας 158,000 dwt, στην τιμή των 57 εκατ. δολαρίων. Πρόκειται για option προηγούμενης συμφωνίας του γνωστού πλοιοκτήτη που αφορά την κατασκευή τεσσάρων ακόμη suezmax.

Σύμφωνα με την VesselsValue, ο στόλος της Dynacom Tankers αποτελείται από 61 δεξαμενόπλοια, εκ των οποίων τα 15 είναι τύπου VLCC. Μάλιστα, θεωρείται ένας από τους εφοπλιστές με το μεγαλύτερο στόλο suezmax διεθνώς.

Γιάννης Αγγελικούσης: Τι συμβαίνει με την Maran Τankers και τα πετρέλαια της Βενεζουέλας;

Μία ακόμη ελληνική ναυτιλιακή στο κυνήγι των kamsarmax που έχουν επιδοθεί οι Έλληνες εφοπλιστές

Περίοδος για επενδύσεις στα bulk carriers

 

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση