ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Γιώργος Οικονόμου, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, προχώρησε σε νέα συμφωνία ναυπήγησης 10 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου LNG σε ναυπηγείο της Κίνας.
Πρόκειται για την δεύτερη παραγγελία κατασκευής πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων για την TMS από τότε που επέστρεψε στον κλάδο των κοντέινερ τον Νοέμβριο του 2024
Ο Γιώργος Οικονόμου δαπανά περίπου 1,4 δισ. δολάρια για μια σειρά νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων neo-panamax.
Ο όμιλος TMS ναυπηγεί τα πλοία στο ναυπηγείο Zhoushan Changhong International Shipyard 10 πλοία, μεταφορικής ικανότητας 11.400 teu με διπλό καύσιμο.
Επισημαίνεται ότι τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου LNG κυριαρχούν στις παραγγελίες νεότευκτων τον περασμένο μήνα Ιανουάριο.
Υπενθυμίζεται ότι ο εφοπλιστής Γιώργος Οικονόμου, διαθέτει 137 πλοία, σύμφωνα με την τελευταία αναφορά του Forbes, που η συνολική τους αξία ανέρχεται σε 9.874, 4 δισ. δολάρια, ενώ ναυπηγεί 41 πλοία, σύμφωνα με τα ραπόρτα των ναυλομεσιτικών οίκων και βρίσκεται στην 33η θέση με στην λίστα της Lloyd’s List με τους 100 επιδραστικότερους παράγοντες της παγκόσμιας ναυτιλίας, αλλά σχεδιάζει συνεχώς επιθετικές κινήσεις σε εισηγμένες εταιρείες, κλείνει παραγγελίες για ναυπήγηση πλοίων και ιδρύει νέες ναυτιλιακές εταιρείες.
Διαθέτει δεκάδες ναυτιλιακές εταιρείες, από τις οποίες οι πιο γνωστές είναι η TMS Cardiff Gas, TMS Tankers, TMS Dry, Cardiff Marine, αλλά, σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες ίδρυσε και μια καινούργια ναυτιλιακή εταιρεία, την ΑΝ Tankers.
Το κόστος του κάθε πλοίου μεταφοράς κοντέινερ εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 140 εκατ. δολάρια. Επίσης, δεν έγινε γνωστό αν η συμφωνία για τη ναυπήγηση των δέκα πλοίων, περιλαμβάνει και συμφωνία χρονοναύλωσης.
Από τα ναυπηγεία Hengli και Zhoushan Changhong, διέρρευσε ότι τα δέκα πλοία προβλέπεται να παραδοθούν έως το 2028.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο μήνα Νοέμβριο, ο Γιώργος Οικονόμου επανήλθε στον τομέα των κοντέινερ, αφού παρήγγειλε το πρώτο νεότευκτο πλοίο boxship.
Επισημαίνεται ότι ο Γιώργος Οικονόμου, ναυπηγεί 41 πλοία, σε ναυπηγεία της Κίνα και της Νότιας Κορέας. Τα πλοία αυτά είναι μεταφοράς LNG, VLGC/VLAC, bulker και δεξαμενόπλοια.
Η τελευταία επένδυση σε boxship του Γιώργου Οικονόμου έγινε με το πλοίο Miramarin, χωρητικότητας 6.600 teu, κατασκευής 2010, το οποίο πούλησε στα τέλη του 2020.
Διαβάστε επίσης:
Εμπορικός πόλεμος: Στην αντεπίθεση η Κίνα – Ανακοινώνει δασμούς 15% σε υδρογονάνθρακες των ΗΠΑ
Σαντορίνη: Έκτακτη σύσκεψη από το υπουργείο Τουρισμού – Καθησυχαστικοί οι ξενοδόχοι
Πετρέλαιο: Περιορίστηκαν τα κέρδη μετά την αναστολή των δασμών στο Μεξικό
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ο προημιτελικός του Κυπέλλου Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός με αμέτρητες αγορές από το Πάμε Στοίχημα
- Eurobank – Ταμείο Ανάκαμψης: Εγκρίθηκε η εκταμίευση για την 8η δόση – Στα €2,2 δισ. οι υπό διαχείριση πόροι
- Σταϊκούρας: Υπεύθυνοι για τα φορτία στις εμπορικές αμαξοστοιχίες είναι ο αποστολέας και ο μεταφορέας
- Attica Bank: O Κωνσταντίνος Ηροδότου προτείνεται για νέος πρόεδρος