ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στο εβδομαδιαίο της report η Intermodal αναφέρει ότι ο ισχυρός εφοπλιστής έκλεισε συμφωνία με το κινεζικό ναυπηγείο Nantong Xiangyu για την κατασκευή τεσσάρων bulkers χωρητικότητας 63,500 dwt, στην τιμή των 32,5 εκατ. δολαρίων έκαστο.
Τα πλοία θα παραδοθούν στην εταιρεία το 2024.
Άλλες πηγές αναφέρουν ότι πρόκειται για προηγούμενη συμφωνία που είχε κλείσει η TMS Dry πέρυσι, αλλά ενεργοποιήθηκε πρόσφατα.
Σύμφωνα με την ναυλομεσιτική, τις τελευταίες ημέρες παρατηρείται κινητικότητα σε νέες παραγγελίες πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου.
Σημειώνεται ότι εταιρείες συμφερόντων του Γιώργου Οικονόμου έχουν συνδεθεί το τελευταίο διάστημα και με εξαγορές μεταχειρισμένων bulkers.
Μεταξύ άλλων, σε report της Αllied Shipbroking αναφέρεται ότι η ναυτιλιακή του Dryships, προχώρησε στην εξαγορά του newcastlemax Baosteel Elevation, χωρητικότητας 206,312 dwt, το οποίο κατασκευάστηκε το 2007. Το τίμημα της συναλλαγής ανήλθε κατά την ναυλομεσιτική στα 18 εκατ. δολάρια.
Με βάση τα στοιχεία του marine traffic το συγκεκριμένο πλοίο έχει μετονομαστεί σε Netadola.
Ο Γιώργος Οικονόμου δραστηριοποιείται και στις αγορές των τάνκερ και των LNG carriers, μέσω των ναυτιλιακών TMS Tanker και TMS Cardiff Gas.
Διαβάστε ακόμη:
Μαρία Αγγελικούση: Super deal από την Maran Dry ύψους 200 εκατ. δολαρίων
Δημήτρης Προκοπίου: Τριπλό χτύπημα στην αγορά ξηρού φορτίου από την Centrofin
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ