ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Η νέα παραγγελία εντάσσεται στον στρατηγικό σχεδιασμό που βασίζεται στην εκτίμηση ότι τα επόμενα χρόνια θα υπάρχει έλλειψη διαθεσιμότητας σε πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου.
Τα νέα πλοία προβλέπεται να παραδοθούν τη διετία 2005 και 2026.
Υπενθυμίζεται ότι ο Γιώργος Οικονόμου, ήδη ναυπηγεί τέσσερα δεξαμενόπλοια LNG, χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων, με από δύο πλοία να κατασκευάζονται από τα ναυπηγεία Daewoo και τη Samsung.
Οι άλλες παραγγελίες περιλαμβάνουν, πέντε δεξαμενόπλοια LR2 και τέσσερα δεξαμενόπλοια suezmax, τα οποία όλα ναυπηγούνται από κινέζικα ναυπηγεία.
Διαβάστε επίσης:
Μελίνα Τραυλού: Θετική εξέλιξη η κύρωση της σύμβασης για την ανακύκλωση των πλοίων
Costamare (Κωστής Κωνσταντακόπουλος): Επεκτείνεται στα μεγάλα bulkers με την εξαγορά ενός capesize
Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Νέα μέτρα για την καταστολή μεταφοράς ρωσικού πετρελαίου με πλοία