ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Επικεφαλής της εταιρείας είναι η Σεμίραμις Παληού ενώ ο κ. Οικονόμου κατέχει ποσοστό σε αυτή της τάξης του 10,1%.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο κ. Οικονόμου ζητά τις παραιτήσεις 5 διευθυντών και ταυτόχρονα προτείνει στην επόμενη γενική συνέλευση των μετόχων, δύο δικά του στελέχη για το διοικητικό συμβούλιο.
Ο Ελληνας εφοπλιστής έχει ανοίξει βεντέτα με την οικογένεια Παληού και ειδικότερα με τη διοίκηση της εταιρείας (η Αλίκη Παληού είναι πρόεδρος και ο σύζυγος της Ανδρέας Μιχαλόπουλος CEO).
Στο παρελθόν επιδίωξε να ελέγξει το διοικητικό συμβούλιο της εισηγμένης στη Νέα Υόρκη Performance Shipping. Σε εκείνη την περίπτωση, την πρότασή του ακολούθησε μια διαγωνιστική προσφορά για την εταιρεία και στη συνέχεια μια ομοσπονδιακή δίκη των ΗΠΑ που εκκρεμεί τώρα στη Νέα Υόρκη.
Η Performance και η OceanPal είναι spin-off εταιρείες της Diana Shipping με έδρα την Αθήνα, που ιδρύθηκε από τον Συμεών Παληό και πλέον στο τιμόνι βρίσκεται η κόρη του και μεγαλομέτοχος, Σεμίραμις Παληού.
Ποιους θέλει να απομακρύνει
Η Παληού είναι μεταξύ των 5 διευθυντών της εισηγμένης OceanPal που επιδιώκει να απομακρύνει ο Οικονόμου, μαζί με τη Στυλιανή Αλεξάνδρα Σουγιουλτζόγλου, Αλέξιο Χρυσοχοΐδη, Ελευθέριο Παπατρύφων και Γρηγόριο-Φίλιππο Ψάλτη.
Στο αίτημα Οικονόμου δεν υπάρχουν τα ονόματα των σημερινών διευθυντών της OceanPal, Ιωάννη Ζαφειράκη και Νικόλα Βεράρου.
Ο Οικονόμου πρότεινε να τοποθετηθεί στο διοικητικό συμβούλιο ο Γιάννης Λιβέρης. Πρότεινε επίσης τον Γεώργιο Κοκκώδη, ανεξάρτητο οικονομικό σύμβουλο, στο διοικητικό συμβούλιο της OceanPal.
Ο κ. Κοκκώδης υπηρέτησε στο διοικητικό συμβούλιο μιας άλλης εταιρείας του κ. Οικονόμου, της DryShips, από τον Νοέμβριο του 2017 έως τον Οκτώβριο του 2019. Επίσης, ήταν διευθυντής της Ocean Rig από τον Σεπτέμβριο του 2015 έως τον Νοέμβριο του 2017.
Η OceanPal ιδρύθηκε το 2021 ως spin-off της Diana Shipping, με στόλο τρία από τα παλαιότερα bulker της μητρικής. Μαζί με τα πλοία, η Diana Shipping είχε συνεισφέρει στην νέα εταιρεία και κεφάλαιο κίνησης ύψους 1 εκατ. δολαρίων.
Σήμερα διαθέτει δύο capesize bulkers και τρία panamaxes στον στόλο της.
Στο τέλος Αυγούστου εισήλθε και στον κλάδο των τάνκερ επενδύοντας στη νορβηγική εταιρεία, RFSea Infrastructure II, η οποία θα κατασκευάσει, στο ναυπηγείο Wuhu Shipyard Co. της Κίνας, δύο νεότευκτα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών.
Οι μετοχές ανέβηκαν περισσότερο από 3% το πρωί της Παρασκευής στο Nasdaq.
Διαβάστε επίσης:
Γιώργος Οικονόμου: Συνεχίζεται ο πόλεμος με την οικογένεια Παληού – Στο 10,7% αύξησε το ποσοστό του στην OceanPal
Γιώργος Οικονόμου: Πρόταση εξαγοράς των μετοχών της Performance Shipping της Αλίκης Παληού – Εκτίναξη της μετοχής
Γιώργος Οικονόμου: Σφίγγει τον κλοιό γύρω από την οικογένεια Παληού
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βορίδης: Ο Κ. Μητσοτάκης εφαρμόζει πολιτικές που εκφράζουν τον κεντρώο και τον δεξιό ψηφοφόρο
- Έλενα Ακρίτα: Θα παραιτηθώ αν εκλεγεί πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ο Παύλος Πολάκης
- Μπορέλ: Στα πρόθυρα κατάρρευσης ο Λίβανος – Ζητούμε άμεση κατάπαυση του πυρός
- Έλον Μασκ: Ποιον Κύπριο Youtuber και Ευρωβουλευτή «ψηφίζει» για πρόεδρο της ΕΕ