Mε μία ακόμη κίνηση στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων, αυτή τη φορά στην αγορά ξηρού φορτίου, συνδέεται ο εφοπλιστής Γιώργος Οικονόμου.

Στο εβδομαδιαίο της report η Αllied Shipbroking αναφέρει ότι η ναυτιλιακή του Dryships, προχώρησε στην εξαγορά του Very Large Ore Carriers (VLOC), Baosteel Elevation, χωρητικότητας 206,312 dwt, το οποίο κατασκευάστηκε το 2007.

Το τίμημα της συναλλαγής ανήλθε κατά την ναυλομεσιτική στα 18 εκατ. δολάρια και πρόκειται για την πρώτη πώληση μεγάλου bulker, τύπου newcastlemax, για το 2022.

Είναι η δεύτερη εξαγορά που πραγματοποιεί ο ισχυρός πλοιοκτήτης από τις αρχές του έτους. Νωρίτερα τον Ιανουάριο η άλλη εταιρεία του, TMS Tanker, πρόσθεσε στον στόλο της το δεξαμενόπλοιο τύπου VLCC Chloe V (χωρητικότητας 320.261 dwt και κατασκευής 2011) της Hermes Marine Management, το οποίο πουλήθηκε μέσω πλειστηριασμού στη Σιγκαπούρη, σύμφωνα με την Intermodal.

Πλειοδότρια αναδείχθηκε η εταιρεία Navygold Maritime, πίσω από την οποία, σύμφωνα με πηγές, βρίσκεται η TMS Tanker. Το τίμημα της εξαγοράς ανήλθε στα 42,1 εκατ. δολάρια, αρκετά χαμηλότερα από την εκτιμώμενη από την VesselsValue αξία του πλοίου, ύψους 49 εκατ. δολαρίων.

Σε αρκετές κινήσεις στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων προχώρησαν οι εταιρείες συμφερόντων του Γιώργου Οικονόμου και το 2021, με την απόκτηση τουλάχιστον τριών πλοίων.

Παράλληλα, η ναυτιλιακή του TMS Cardiff Gas, παρέλαβε πέρυσι το νεότευκτο Cobia LNG, χωρητικότητας 174,000 cbm.

Διαβάστε ακόμη:

Ποδαρικό με αγορές τάνκερ από τους Έλληνες εφοπλιστές

Safe Bulkers: Στη δημοσιότητα το ενημερωτικό δελτίο για το Κοινό Ομολογιακό Δάνειο των 100 εκατ. ευρώ