Στην πώληση του τελευταίου containership του στόλου του προχώρησε, σύμφωνα με ναυλομεσίτες η Drytank του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου, σηματοδοτώντας την έξοδο του από το συγκεκριμένο τομέα.

Στο εβδομαδιαίο της report η Allied Shipbroking αναφέρει ότι η εταιρεία πούλησε το χωρητικότητας 6574 teu post panamax Miramarin (κατασκευής 2010).

Αγοραστής εμφανίζεται η εταιρεία Korea Marine Transport Co , ενώ το τίμημα της συναλλαγής ανήλθε στα 27,5 εκατ. δολάρια.

Η εταιρεία του κ. Οικονόμου εξαγόρασε το συγκεκριμένο πλοίο πριν από δέκα χρόνια, το 2010, από την γαλλική CMA CGM, στην τιμή των 45 εκατ. δολαρίων.

Ο ίδιος διατηρεί ακόμη κάποια συμμετοχή στον κλάδο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, καθώς είναι μέτοχος της εισηγμένης στην αγορά της Νέας Υόρκης  ναυτιλιακής, Danaos Corp, συμφερόντων του Γιάννη Κούστα.

Ωστόσο, πρόσφατα πούλησε μέρος των μετοχών που κατείχε στην ίδια την εταιρεία, με αποτέλεσμα το ποσοστό του να μειωθεί κάτω από το 4%.

Η αποχώρηση του εφοπλιστή από τον συγκεκριμένο τομέα, πραγματοποιείται σε μία περίοδο κατά την οποία άλλοι Έλληνες πλοιοκτήτες ισχυροποιούν τη θέση τους στα containerships μέσω εξαγορών στη second hand αγορά.

Κινητικότητα στην αγορά containerships

Πρόσφατα η Danaos Corp  απέκτησε τα χωρητικότητας 8,580 teu post panamax, CPO Bremen και CPO Hamburg που κατασκευάστηκαν το 2009 στη Νότιο Κορέα, στην τιμή των 31 εκατ. δολαρίων έκαστο.

Στο στόλο της οικογένειας Τσάκου πέρασε, το χωρητικότητας 3,398 teu πλοίο,  Newark Panamax, που κατασκευάστηκε το 2006 και ανήκε στο στόλο της NSC Schifffahrtsgesellschaft, σύμφωνα με την Seasure Shiprobking. Η τιμή πώλησης ανήλθε στα 8,7 εκατ. δολάρια, με την VesselsValue να αποτιμά την αξία του στα 8,4 εκατ. δολάρια.

Το Tanja Rickmers, χωρητικότητας 50,591 dwt, που κατασκευάστηκε το 2009 στο ναυπηγείο Newyangzi της Κίνας, πουλήθηκε στην Costamare, συμφερόντων του εφοπλιστή Κωστή Κωνσταντακόπουλου, έναντι 10,5 εκατ. δολαρίων.

Στην εξαγορά τριών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχει προχωρήσει, σύμφωνα με πληροφορίες, η ναυτιλιακή Capital Product Partners L.P., συμφερόντων του εφοπλιστή Βαγγέλη ΜαρινάκηΠρόκειται για τα χωρητικότητας 5,085 teu πλοία Chicago, Las Vegas και Memphis, όλα κατασκευής 2008, που ανήκαν στο στόλο της γερμανικής NSC Group.

Νίκος Τσάκος: Κέρδη στο τρίτο τρίμηνο και διανομή μερίσματος από την ΤΕΝ – Εκτίναξη της τιμής της μετοχής

Περίοδος για επενδύσεις στα bulk carriers

Ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή έχασε δικαστική διαμάχη ύψους 10 εκατ. δολαρίων

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση