• Ναυτιλία

    Γιώργος Γιουρούκος (Global Ship Lease): Aνανέωσε συμφωνία ναύλωσης με την Maersk για πλοίο 20 ετών

    • NewsRoom
    Γιώργος Γιουρούκος

    Γιώργος Γιουρούκος


    Η ναυτιλιακή Global Ship Lease ανανέωσε προηγούμενη συμφωνία ναύλωσης με την AP Moller-Maersk, για ένα containership 20 ετών.

    Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές ο δανέζικος κολοσσός εμπορευματοκιβωτίων έχει ναυλώσει το χωρητικότητας το 6,080-teu πλοίο GSL Christel Elisabeth (κατασκευής 2004) της Global Ship Lease για τρία ακόμη χρόνια, εν μέσω της αυξημένης δραστηριότητας που επικρατεί στην αγορά των containerships.

    Η τιμή ναύλωσης για το post-panamax, που έχει κατασκευαστεί στο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries, δεν έγινε γνωστή.

    Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της πλατφόρμας ανάλυσης MSI Horizon της Maritime Strategies International, η χρονοναύλωση ενός έτους για ένα πλοίο με τα χαρακτηριστικά του GSL Christel Elizabeth εκτιμάται στα 53.900 δολάρια την ημέρα το τρίτο τρίμηνο, από 40.400 δολάρια την ημέρα το προηγούμενο τρίμηνο.

    Η Maersk πληρώνει επί του παρόντος μόλις 13.250 δολάρια ημερησίως, με βάση την προηγούμενη συμφωνία της, η οποία λήγει στο τέλος του 2024, και έχει option για επέκταση μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2025, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Global Ship Lease.

    Η εν λόγω ναύλωση υπεγράφη το 2019.

    Η ναυλομεσιτική MB Shipbrokers, με έδρα την Κοπεγχάγη, επισήμανε ότι η αγορά ναύλωσης πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχει αυξημένη δραστηριότητα, άφθονη ζήτηση που δεν έχει καλυφθεί και ελάχιστη άμεση χωρητικότητα.

    Η απόφαση της Maersk να κρατήσει το GSL Christel Elisabeth για άλλα τρία χρόνια εντάσσεται στην σημαντική σχέση συνεργασίας που έχει αναπτύξει με την Global Ship Lease, μέσω της ναύλωσης μεγάλου αριθμού πλοίων της.

    Ο Γιώργος Γιουρούκος, εκτελεστικός πρόεδρος της Global Ship Lease, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της εισηγμένης ναυτιλιακής, τον Αύγουστο, είχε επισημάνει ότι «η ζήτηση για υψηλής ποιότητας, μεσαίου μεγέθους και μικρότερων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, όπως αυτά του στόλου της GSL, ενισχύθηκαν περαιτέρω από τις συνεχιζόμενες αναταραχές στην Ερυθρά Θάλασσα».

    «Οι εταιρείες τακτικών γραμμών είναι ολοένα και πιο πρόθυμες να εξασφαλίσουν πολυετείς ναυλώσεις σε υψηλές τιμές, και αξιοποιούμε αυτό για να εξασφαλίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερη κάλυψη ναύλωσης, τόσο σε άμεση όσο και σε μελλοντική βάση».

    Διαβάστε επίσης:

    Νέα συνεργασία των ναυτιλιακών εταιρειών του Πάνου Λασκαρίδη με Κινεζικό όμιλο – Δημιουργούν νέο joint venture

    Stealthgas ( Χάρης Βαφειάς): Κέρδη – ρεκόρ 43,5 εκατ. δολάρια στο εξάμηνο

    Drewry: Πτώση κατά 8% στους ναύλους των εμπορευματοκιβωτίων



    ΣΧΟΛΙΑ