ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συγκεκριμένα η εταιρεία θα ναυλώσει τα post-panamax, ηλικίας 20 ετών κατά μέσο όρο, σε κορυφαία εταιρεία τακτικών γραμμών για ελάχιστη περίοδο 24 μηνών το καθένα, και με την δυνατότητα παράτασης της χρονικής διάρκειας κατά 12 επιπλέον μήνες, κατ’ επιλογή του ναυλωτή.
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία, αναμένεται να εξασφαλίσει από τις ναυλώσεις συνολικά προσαρμοσμένα EBITDA ύψους περίπου 76,6 εκατομμυρίων δολαρίων κατά τη διάρκεια της ελάχιστης περιόδου ναύλωσης και 95 εκατ. δολαρίων αν ο ναυλωτής ασκήσει το δικαίωμα επέκτασης της συμφωνίας.
Μετά την εξαγορά ο στόλος της Global Ship Lease θα αποτελείται από 68 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 375,406 teu.
Τα containerships, χωρητικότητας 8,500 teu έκαστο, έχουν προγραμματιστεί για σταδιακή παράδοση κατά το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο του 2023, οπότε και θα μετονομαστούν σε GSL Alexandra, GSL Sofia, GSL Lydia και GSL Effie.
Η αποπληρωμή τους θα γίνει με συνδυασμό μετρητών και μη εξασφαλισμένου δανείου.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την απόκτηση αυτών των τεσσάρων πλοίων υψηλών προδιαγραφών, βελτιωμένης απόδοσης, τα οποία παρέχουν στην GSL άμεσες, συμβατές ταμειακές ροές από έναν κορυφαίο αντισυμβαλλόμενο και αυξάνουν περαιτέρω την παρουσία του στόλου μας στο τομέα των υψηλής ζήτησης post-panamax», δήλωσε ο Γιώργος Γιουρούκος, Εκτελεστικός Πρόεδρος της Global Ship Lease.
Η εταιρεία σημείωσε σημαντική αύξηση εσόδων και κερδών το 2022, ενώ κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της είχε αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο εξαγοράς πλοίων.
Τα λειτουργικά της έσοδα ανήλθαν σε 645,6 εκατ. δολάρια το 2022 έναντι 448 εκατ. δολαρίων το 2021, αυξημένα κατά 44,1%.
Τα ετήσια καθαρά κέρδη της ναυτιλιακής ανήλθαν στα 283,4 εκατ. δολάρια αυξημένα κατά 73,7% σε σχέση με αυτά του 2021 (163,2 εκατ. δολάρια).
Διαβάστε ακόμη:
Γιώργος Γιουρούκος: Εκτίναξη κερδών για την Global Ship Lease – Eνδιαφέρον για εξαγορές πλοίων
Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 16,71 εκατ. δολάρια