Tην κοινωνική του ευαισθησία έδειξε για μία ακόμη φορά ο εφοπλιστής Γιώργος Γιουρούκος, στηρίζοντας στις οικογένειες των Ουκρανών ναυτικών και στελεχών της Technomar Shipping και της Global Ship Lease.

Η εταιρεία του Technomar Shipping, ανέλαβε το κόστος της μεταφοράς στην Ελλάδα, της στέγασης και της σίτισης των οικογενειών των Ουκρανών εργαζομένων της.

1

Περίπου 400 Ουκρανοί ναυτικοί απασχολούνται στα πλοία της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων αυτών που εργάζονται στην Global Ship Lease, την εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης ναυτιλιακή, στην οποία ο κ. Γιουρούκος είναι πρόεδρος.

Ο γνωστός πλοιοκτήτης επισήμανε ότι κατανοεί πώς νιώθουν οι ναυτικοί τη στιγμή που οι οικογένειες τους βρίσκονται στην εμπόλεμη ζώνη και τόνισε ότι θα η εταιρεία θα τους παρέχει στήριξη για όσο διάστημα χρειαστεί.

Οι πρώτες οικογένειες βρίσκονται ήδη στη χώρας μας και είκοσι ακόμη είναι καθοδόν. Στόχος της ναυτιλιακής είναι να στεγαστούν όλοι στο ίδιο μέρος και σύμφωνα με πληροφορίες θα φιλοξενηθούν σε καταλύματα που έχουν νοικιαστεί στο Πευκί της Βόρειας Εύβοιας.

Σύμφωνα με το tradewinds, η Technomar έχει ήδη εξασφαλίσει ετήσιες βίζες και εξάμηνη διάρκειας παραμονής των Ουκρανών προσφύγων.

Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια κοινότητα, έτσι ώστε να νιώθουν όσο το δυνατόν πιο κοντά στο σπίτι τους, μαζί με τους συμπατριώτες τους και να μην απομονωθούν σε μία ξένη χώρα, επισήμανε ο κ. Γιουρούκος.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο εφοπλιστής αποδεικνύει έμπρακτα την υπευθυνότητά του απέναντι στην κοινωνία.

Ο ιδρυτής της Technomar Shipping κάλυψε με προσωπικά του έξοδα το κόστος της πρώτης κλινικής δοκιμής SAVE, που αφορούσε στη χρήση του φαρμάκου για την αρθρίτιδα anakinra, που πωλείται με την επωνυμία Kineret, σε ασθενείς με COVID-19.

Όπως είχε δηλώσει τότε, έμαθε για την επικείμενη έρευνα με το anakinra όταν άκουσε τον καθηγητή Ευάγγελο Γιαμαρέλλο- Μπουρμπούλη να μιλά γι΄αυτήν στην τηλεόραση.

«Ήταν τις πρώτες ημέρες της πανδημίας. Ο Covid ήταν κάτι καινούργιο και τρομακτικό και εντόπισα τον καθηγητή μέσω κάποιων επαφών με γιατρούς. Αφού πληροφορήθηκα τους λόγους για τους οποίους εστίασε στο συγκεκριμένο φάρμακο πίστεψα στο project και ήθελα απλά να βοηθήσω», είχε δηλώσει ο κ. Γιουρούκος.

Ο εφοπλιστής ίδρυσε το 1994 την Technomar, η οποία διαχειρίζεται περίπου 95 πλοία, ενώ έχει στενή συνεργασία στις εξαγορές πλοίων με την οικογένεια Στέγγου.

Το 2010 προχώρησε στο δεύτερο μεγάλο του εγχείρημα, ιδρύοντας σε συνεργασία με τις επενδυτικές Kelso & Company και Maas Capital Investments τη ναυτιλιακή Poseidon Containers Holdings, και άρχισε να δραστηριοποιείται στην αγορά εμπορευματοκιβωτίων.

Οκτώ χρόνια αργότερα, προχώρησε στην συγχώνευση της εταιρείας με την ναυτιλιακή Global Ship Lease με έδρα το Λονδίνο και εισήλθε στο αμερικανικό χρηματιστήριο.

Η Global Ship Lease, στην οποία ο κ. Γιουρούκος κατέχει πλέον τη θέση του εκτελεστικού προέδρου, διαθέτει στόλο με 65 containerships, συνολικής χωρητικότητας 342,378 teu.

Διαβάστε ακόμη:

Γιώργος Γιουρούκος: Έσοδα 448 εκατ. δολαρίων για την Global Ship Lease

Νέο φάρμακο στη μάχη κατά της COVID-19 – O εφοπλιστής Γιώργος Γιουρούκος χρηματοδότησε μέρος της έρευνας