Τους πρώτους επτά μήνες του τρέχοντος έτους, το ιταλικό λιμάνι του Gioia Tauro διακίνησε 2.003.388 TEU, σημειώνοντας αύξηση 15,3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, όταν διακίνησε 1.736.615 TEU.

Επίσης, μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουλίου της ίδιας περιόδου, διακινήθηκαν 108.705 αυτοκίνητα έναντι 43.885 πέρυσι, σημειώνοντας άλμα 147,7%.

Αυτά είναι μερικά από τα στοιχεία για τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων και αυτοκινήτων που έδωσε στη δημοσιότητα ο πρόεδρος του Λιμενικού Συστήματος Νοτίου Τυρρηνικού και Ιονίου Πελάγους, Αντρέα Αγκοστινέλι, με αφορμή την παρουσίαση του προγράμματος της ανάπτυξης του λιμένα.

Χάρη στην έγκριση από το Ανώτατο Συμβούλιο Δημοσίων Έργων του γενικού σχεδίου του λιμανιού Gioia Tauro, πολλά έργα έχουν βρει τη θέση τους στον σχεδιασμό υποδομής.

Μεταξύ των παρεμβάσεων για την υποστήριξη της περαιτέρω ανάπτυξης, ο Πρόεδρος Αγκοστινέλι παρουσίασε τα έργα τα οποία στοχεύουν στην ηλεκτροδότηση της προκυμαίας Ro-Ro. Χρηματοδοτήθηκε με ποσό δύο εκατομμυρίων ευρώ, η τελική μελέτη που παραδόθηκε τον περασμένο Ιούλιο.

Πρόκειται για μια πιλοτική παρέμβαση που θα μπορούσε να επαναληφθεί σε ολόκληρη την περιοχή του λιμανιού. Στοχεύει στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων στις λιμενικές δραστηριότητες μέσω της μείωσης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, της μείωσης της ηχορύπανσης και των εκπομπών CO2.

Εξετάζοντας τα αποτελέσματα που προέκυψαν από τη σιδηροδρομική πύλη, επί του παρόντος εννέα ζεύγη (A/R) τρένων φτάνουν στο Gioia Tauro, συνδέοντας το λιμάνι της Καλαβρίας με τους διατροπικούς κόμβους Μπάρι, Νόλα, Πάντοβα και Μπολόνια.

Πρόκειται για σημαντικούς αριθμούς, που καταγράφηκαν, μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουλίου και αφορά τη διέλευση 423 τρένων από το λιμάνι.

Διαβάστε επίσης:

Global Ship Lease: Διπλάσια έσοδα στο β’ τρίμηνο – Αυξημένα κατά 97,6% στο εξάμηνο