Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Ναυτιλία

Γιγής (Ένωση Πλοιάρχων): Να εφαρμοστούν άμεσα οι κανονισμοί στα λιμάνια για να αποφύγουμε τραγικές συνέπειες – Απαράδεκτες οι συνθήκες στην Πάρο

Παναγιώτης Γιγής

Παναγιώτης Γιγής

Με επιστολή του, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού, Παναγιώτης Γιγής, επισημαίνει ότι αν δεν ληφθούν μέτρα για να εφαρμοστούν οι κανονισμοί σε όλα τα λιμάνια της χώρας, τότε κινδυνεύουμε με τραγικές συνέπειες.

Ειδικότερα, με αφορμή ανάλογων επιστολών των εταιρειών Blue Star Ferries και Golden Star Ferries, που απέστειλαν προς το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ο πρόεδρος της ΠΕΠΕΝ, Παναγιώτης Γιγής, τονίζει επίσης ότι “παρατηρείται απαράδεκτη και ανεπίτρεπτη για τη ναυσιπλοΐα καταστάσεις που επικρατουν στον λιμένα της Πάρου, εξαιτίας της άναρχης και ανεξέλεγκτης παραμονής και κυκλοφορίας κάθε τουριστικού είδους σκαφών στον όρμο της Παροικιάς και είναι αυτονόητο, οι τεράστιες ευθύνες των Οργάνων της Πολιτείας στον τομέα αυτόν”.

Στην επιστολή της, η Blue Star, που υπογράφει ο Δημήτρης Παρασχάκης, τονίζει:

“Με τη παρούσα επιστολή θα θέλαμε να εκφράσουμε την έντονη ανησυχία μας, για διάφορα γεγονότα τα οποία παρατηρούνται στο λιμάνι της Πάρου, τις ώρες κατάπλου των πλοίων. Εκτός της ύπαρξης διαφόρων τουριστικών σκαφών στη περιοχή χειρισμών των πλοίων, τελευταία εμφανίστηκε να πλέει πλησίον του προβλήτα Kαγιάκ, για του λόγου το αληθές σας επισυνάπτω σχετικές φωτο. Αναγνωρίζοντας τις συνθήκες και τις δυσκολίες εκτέλεσης του έργου σας, παρακαλούμε όπως δώσετε την αρμόζουσα προσοχή ώστε να αποτραπούν παρόμοιες καταστάσεις ,πριν συμβεί κάποιο ατύχημα”.

Από την Golden Star Ferries, την επιστολή υπογράφει ο Ηλίας Γρηγοράτος και επισημαίνονται τα εξής:

“Επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε ότι η άνευ θαλασσίων ορίων κυκλοφορία Τουριστικών και σκαφών αναψυχής εντός του όρμου Παροικιάς, ο παρεμποδιστικός διάπλους τους από τις προβλήτες πρόσδεσης των πλοίων της γραμμής κατά την διαδικασία αφιξοαναχώρησής τους, η απροειδοποίητη (τουλάχιστον για τα Ακτοπλοϊκά πλοία) και άναρχη πλεύση τους εντός της λιμενολεκάνης όπου διεξάγονται οι χειρισμοί πρόσδεσης των πλοίων και η συνήθης αγνόηση των κλήσεων μέσω VHF που κάνουν οι Πλοίαρχοι στην προσπάθειά τους να συνεννοηθούν με τους κυβερνήτες των προαναφερόμενων σκαφων, εγκυμονεί τεράστιους κινδύνους για την πρόκληση ατυχήματος.

Για την ευταξία του λιμένος η οποία σφόδρα θα βοηθήσει στην αποφυγή δυσάρεστου περιστατικού ή ατυχήματος, θα πρέπει να θεσμοθετηθούν κανόνες για την κυκλοφορία αυτών των σκαφών εντός του όρμου Παροικιάς.

Επίσης θα πρέπει να εξεταστεί η περίπτωση οριοθέτησης αγκυροβολίου και διαύλου για την διέλευσή τους στην βόρεια πλευρά του όρμου Παροικιάς ο οποίος θα απομακρύνει τα σκάφη αυτά από τα ακτοπλοϊκά πλοία και τον θαλάσσιο χώρο που χρειάζονται για να εκτελέσουν τους ελιγμούς πρόσδεσης και απόδεσης”.

Διαβάστε επίσης:

Από τα πορθμεία της Αδριατικής προς την Ηγουμενίτσα διακινήθηκαν 3 εκατ. επιβάτες – Η Κέρκυρα είχε αύξηση 27% στην κρουαζιέρα

Ο Βασίλης Κορκίδης για την επανεκλογή της προέδρου της Κομισιόν

Διώρυγα του Σουέζ: Μείωση κατά 44,9% στο πεντάμηνο