ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για το Orange 7 (χωρητικότητας 9.900 gt, κατασκευής 1994) της ιαπωνικής Shikoku Kaihatsu Ferry, το οποίο έχει κατασκευαστεί στα ιαπωνικά ναυπηγεία Imabari.
Το πλοίο, που χωρά 750 επιβάτες, θα χρειαστεί πρώτα να περάσει από μία διαδικασία αναβάθμισης στην Ελλάδα, ώστε να προσαρμοστεί στα δεδομένα της Μεσογείου, ενώ πιθανότατα θα εγγραφεί στο μητρώο της Κύπρου. Είναι μάλιστα αξιοσημείωτο ότι η Ventouris στρέφεται σε ένα ιαπωνικής κατασκευής πλοίο, αν και παραδοσιακά προτιμά τα ευρωπαϊκής κατασκευής πλοία, σε αντίθεση με πολλές άλλες ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά των φέρι μποτ. Αυτό, σύμφωνα με το Tradewinds, οφείλεται στο γεγονός ότι δεν υπήρχαν διαθέσιμα στην αγορά ευρωπαϊκά πλοία που να πληρούν τις προδιαγραφές της εταιρείας, η οποία σήμερα διαθέτει τέσσερα πλοία ro-pax, χωρητικότητας από 12.000 έως 23.800 gt.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πολλές ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες με φέρι μποτ αγόρασαν φέτος ιαπωνικής κατασκευής πλοία, μεταξύ των οποίων οι ΑΝΕΚ και Galaxy Seaways (συμφερόντων της οικογένειας Αρκουμάνη), ενώ άλλες επανέφεραν παροπλισμένα πλοία τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δ. Διαμαντίδης: Ο εφοπλιστής με την υψηλή ρευστότητα και το μηδενικό δανεισμό
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νίκος Μαρτίνος: Ο εφοπλιστής – DJ που κάνει το πλήθος να χορεύει (video)
MH ΧΑΣΕΤΕ: Oι εφοπλιστές που σκέφτονται να αποχαιρετίσουν το 2018 με νέες παραγγελίες LNG
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν