ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Wall Street Journal, η οποία επικαλείται στοιχεία της Ένωσης Γερμανών Πλοιοκτητών (VDR), η παρατεταμένη μείωση των ναύλων και τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια έχουν οδηγήσει σε σημαντική μείωση τον εμπορικό στόλο της Γερμανίας.
«Η έλλειψη χρηματοδότησης για τα πλοία και η αδυναμία κάλυψης τόκων και δόσεων είχαν ως αποτέλεσμα μαζικές πωλήσεις γερμανικών πλοίων», υπογραμμίζει ο Αλφρεντ Χαρτμαν, πρόεδρος της Ένωσης Γερμανών Πλοιοκτητών.
Τα δεδομένα της VDR δείχνουν ότι τα υπό γερμανική σημαία πλοία ανέρχονται σήμερα σε 2.400, ενώ ο αριθμός τους το 2012 έφτανε τα 3.800.
Όσον αφορά την ολική χωρητικότητα, ο αριθμός της παρουσιάζει μείωση κατά ένα τέταρτο.
«Τα περισσότερα υπό γερμανική σημαία πλοία πήγαν σε πλούσιους σε μετρητά Έλληνες ιδιοκτήτες και ακολούθησαν αγοραστές από την Κίνα και τη Σιγκαπούρη», σημειώνει η αμερικανική εφημερίδα.
«Πλοία πενταετίας έχουν πουληθεί σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές – διπλάσια από την τιμή scrap ή με 70% έκπτωση», δήλωσε στην WSJ ο Βασίλειος Καρατζάς, διευθύνων σύμβουλος της Karatzas Marine Advisors με έδρα τη Νέα Υόρκη, που συμμετέχει στην πώληση πολλών γερμανικών πλοίων μέσω διαχειριστών αφερεγγυότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Σουραβλάς: Η Load Line προσθέτει ένα supramax στον στόλο της
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Χατζηγιάννης: Νέα επένδυση στην αγορά των VLCC για την Hellenic Tankers
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γιατί η Chevron αποτελεί μήλον της έριδος για τους ισχυρούς Έλληνες εφοπλιστές
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Νετανιάχου: 5 εκατ. δολάρια σε όποιον από τη Λωρίδα της Γάζας παραδώσει όμηρο στο Ισραήλ
- Tiffany Studios: Το βιτρό των 12,5 εκατ. δολαρίων έσπασε το ρεκόρ δημοπρασίας για 2η φορά
- F1 in Schools: Παγκόσμιοι Τελικοί 2024!
- SpaceX: Σε λίγες ώρες η 6η δοκιμή του γιγαντιαίου πυραύλου Starship, με παρουσία του Τραμπ