ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι αναλυτές της Espen Landmark Fjermestad και Peder Nicolai Jarlsby εκτιμούν ότι η εταιρεία, που εισήχθη πρόσφατα στο αμερικανικό χρηματιστήριο, έχει προοπτικές αύξησης της κερδοφορίας της και ενίσχυσης των ταμειακών της ροών. Ως εκ τούτου, θέτουν την τιμή στόχο για τη μετοχή της στα 18,2 δολάρια, αρκετά υψηλότερα από τα τρέχοντα επίπεδα διαπραγμάτευσης των 13,06 δολαρίων.
“Μετά την συγχώνευση της με τον στόλο τάνκερ της Capital Product Partners, η Diamond S κατάφερε να κάνει το βήμα της στη χρηματιστηριακή αγορά”, αναφέρουν οι αναλυτές.
Προβλέπουν ότι η ναυτιλιακή θα δημιουργήσει ελεύθερες ταμειακές ροές 350 εκατ. δολαρίων την επόμενη χρονιά, ποσό ίσο με τα 3/4 της τρέχουσας κεφαλαιοποίηση της, που ανέρχεται στα 520 εκατ. δολάρια.
Με στόλο με 68 τάνκερ, η Diamond S αναμένεται να εμφανίσει κέρδη προ φόρων 112 εκατ. δολαρίων το 2019, τα οποία στη συνέχεια θα αυξηθούν στα 261 εκατ. δολάρια το 2020, εκτιμούν οι αναλυτές της Fearnley Securities.
Προς το παρόν, η ναυτιλιακή διαθέτει το 20% του στόλου της σε βραχυπρόθεσμες ναυλώσεις. Ωστόσο, οι περισσότερες από αυτές θα λήξουν το επόμενο καλοκαίρι.
“Η Diamond S αναμένεται σε μεγάλο βαθμό να πρωταγωνιστήσει στο νέο ανοδικό κύκλο της αγοράς των τάνκερ που τοποθετείται χρονικά στο δεύτερο μισό του 2019”, υποστηρίζουν οι Fjermestad και Jarlsby.
Σημειώνεται ότι άλλες δύο εταιρείες έχουν θέσει υψηλά τον πήχη για τη ναυτιλιακή. Η Clarksons Platou Securities δίνει τιμή στόχο για τη μετοχή τα 25 δολάρια, με σύσταση “buy” και η B. Riley FRB, που άρχισε πρόσφατα την κάλυψη της, θέτει την τιμή στόχο στα 16 δολάρια, ενώ και αυτή δίνει σύσταση “αγορά”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Κούστας: Η κίνηση της Danaos Corporation για να αυξήσει την τιμή της μετοχής της
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο «γόρδιος δεσμός» των αδερφών Γουρδομιχάλη
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ευ. Πιστιόλης: Η Top Ships μπαίνει στον «χάρτη» της Maxim
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χατζηθεοδοσίου: Σοκ και δέος – Να το δούμε να γίνεται πράξη
- ΥΠΑ: H επιβατική κίνηση στο 10μηνο του 2024 ξεπέρασε αυτή ολόκληρου του 2023
- Eurobank: Οι λόγοι πίσω από το διαχρονικά «φουσκωμένο» ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών
- Χαρδαλιάς από τη Δυτική Αττική: «Χαράσσουμε δρόμους που σώζουν ζωές και μας φέρνουν στο αύριο»